| کد خبر: 207254 |

مجوز فعالیت شرکت‌های حمل و نقل به صورت اینترنتی تمدید می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای کاهش مراجعه حضوری به ادارات، پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در قزوین به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای کاهش مراجعه حضوری به ادارات، پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در قزوین به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، جواد حق لطفی در این باره اظهار داشت: در راستای اهداف و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا کارت هوشمند رانندگان و پروانه فعالیت شرکت‌های حمل کالا و مسافر در قزوین به صورت غیرحضوری و اینترنتی تمدید می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین این کار را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: همچنین پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر جاده‌ای که تا پایان اسفند ماه امسال به اتمام می‌رسند تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ به صورت غیرحضوری و موقت تمدید می‌شود.

حق لطفی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر احتمال ابتلاء از طریق تماس‌های رو در رو، به دستور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، این امکان فراهم شده که شرکت‌های حمل و نقل و کارگزاری که زمان انقضای پروانه فعالیت آنها به اتمام رسیده دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای تمدید پروانه نداشته باشند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۴۳ شرکت مسافربری و ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا شامل ۸۲ شرکت داخلی، ۲ شرکت بین المللی و ۳ نمایندگی در استان قزوین فعالیت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در خصوص تمدید کارت هوشمند نیز طی این مدت تا اطلاع ثانوی، رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.smartcard.rmto.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.