| کد خبر: 210851 |

ابتلا به کرونا در شهر تهران کاهش نداشته است

زالی گفت: جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی برگزار کردیم و قرار شد که زیرساخت‌های لازم در زمینه ارائه ماسک و تجهیزات حفاظتی فراهم شود.

تین نیوز

زالی گفت: جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی برگزار کردیم و قرار شد که زیرساخت‌های لازم در زمینه ارائه ماسک و تجهیزات حفاظتی فراهم شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: شرط ادامه مسیر برای بازگشایی مشاغل و مکاسب، رعایت دقیق پروتکل‌ها و مسائل بهداشتی است و افراد باید بر اساس تعهداتشان عمل کنند.

او ادامه داد: نظارت بر اجرای پروتکل‌های مشاغل دقیق‌تر انجام می‌شود، اما موضوع مهم این است که گستردگی مشاغل در تهران در مقایسه با سایر استان‌ها قابل توجه است.

زالی تاکید کرد: تهران می‌تواند شرایط شکننده‌تری داشته باشد و ما هنوز به نقطه مطلوب و ثبات قطعی نرسیده‌ایم.

او بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد که میزان ابتلا در شهر تهران کاهش نداشته است و شرایط تهران همان طور که قبلاً گفتم می‌تواند شکننده باشد.

زالی تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند شرایط تهران را نگران‌کننده کند و هر گونه تغییر رفتار افراد در شهر تهران بعد از دوره نه تا چهارده روزه و همچنین آثار میزان بستری در بیمارستان‌ها بین ۲ تا ۳ هفته بعد خودش را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: مردم باید تمام مسائل بهداشتی را به طور دقیق رعایت کنند؛ ما جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی برگزار کردیم و قرار شد که زیرساخت‌های لازم در زمینه ارائه ماسک و تجهیزات حفاظتی فراهم شود.

او گفت: براساس گزارش‌های دریافتی ۱۰ درصد از مردم در مترو از ماسک استفاده نکردند که می‌تواند عدد قابل توجهی باشد، اما خوشبختانه میزان استفاده افراد از ماسک رو به افزایش است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.