| کد خبر: 247146 |

با ورود سازمان بازرسی کل کشور انجام شد؛

جلوگیری از خسارت مالی به شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی

با ورود سازمان بازرسی از تحمیل و استمرار خسارت مالی روزانه به مبلغ حدود ۴۰۰ میلیون تومان ناشی از عدم بهره برداری از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره)، جلوگیری شد.

تین نیوز

با ورود سازمان بازرسی از تحمیل و استمرار خسارت مالی روزانه به مبلغ حدود ۴۰۰ میلیون تومان ناشی از عدم بهره برداری از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره)، جلوگیری شد.

به گزارش تین نیوز، بازرسی کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور در راستای وظایف نظارتی خود با ورود به موضوع قرارداد مشارکتی احداث و بهره برداری از ترمینال سلام فی مابین شرکت احداث و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با پیگیری جهت تسریع و تعیین تکلیف قرارداد و اختلافات فیمابین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در عدم بهره برداری کامل از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی، از تحمیل و استمرار خسارت مالی روزانه به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان ناشی از عدم النفع بهره برداری از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) جلوگیری کرد.

در این راستا پس از برگزاری چندین جلسه تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه های فوق و سایر ذینفعان و دستگاه بهره بردار و همچنین بازدیدهای میدانی از موقعیت پایانه سلام فرودگاه امام، اختلافات مالی فیمابین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی حل و فصل شد.

بنابراین گزارش، دستاورد دیگر ورود سازمان، اعمال تخفیف در اخذ جریمه تاخیر در تادیه (جریمه تاخیر در پرداخت اقساط) از جانب سرمایه گذار به شرکت فرودگاهی امام خمینی به میزان حدود ۵۷ میلیارد تومان و تسریع در رفع نواقص باقیمانده و بهره برداری از ترمینال سلام و منتفع شدن حجاج بیت الله الحرام و زوار عتبات عالیات بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.