| کد خبر: 175759 |

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد:

◄ نقش ایده‌های خلاقانه جوانان در رفع معضلات ترافیکی تهران

امروزه نمی‌توان تهران را به روش‌های سنتی مدیریت کرد. ابتکار و ایده‌های خلاقانه جوانان می‌تواند به رفع معضلات ترافیکی تهران کمک کند.

تین نیوز

رئیس این پلیس در اختتامیه دومین استارت‌آپ ویکند حمل‌ونقلی (چهارمین مسابقه ملی حمل‌ونقلی شو) حضور یافت و گفت: ابعاد مختلف تحول در کشور نیازمند تلاش بوده و لازم است بینش و نگرش ما تغییر کند. موفقیت در حوزه‌های علمی و صنعتی نیازمند این است که مسئولان باور کنند، جوانان می‌توانند مبدا تغییر و تحول باشد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سردار محمدرضا مهماندار افزود: ما در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به دنبال انجام کارهای زیرساختی هستیم. امروزه نمی‌توان تهران را به روش‌های سنتی مدیریت کرد. ابتکار و ایده‌های خلاقانه جوانان می‌تواند به رفع معضلات ترافیکی تهران کمک کند.

اختتامیه دومین استارت‌آپ ویکند حمل‌ونقلی (چهارمین مسابقه ملی حمل‌ونقلی شو) با مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام‌خمینی در روز جمعه 27 مهر برگزار شد. از روز 25 تا 27 مهر دانشجویان و نخبگان سراسر کشور در کارگاه‌های مختلف شرکت کرده و در راستای نیازها و چالش‌های حمل‌ونقلی کشور به‌ویژه برای رفع معضلات ترافیکی تهران بزرگ ایده‌‌های حمل‌ونقلی خود را به‌صورت اپلیکیشن ارائه کردند.

اختتامیه این مراسم با حضور سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد یادگار امام دانشگاه آزاد اسلامی، مصطفی معینی مدیرعامل شرکت تراورس و نمایندگان سازمان‌های مختلف ازجمله وزارت راه و شهرسازی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی و... برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.