| کد خبر: 139560 |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

ورود 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی/ 700 مینی‌بوس فرسوده از رده خارج شد

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: توسط بخش خصوصی 30 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شده است و چرخ نوسازی را در این حوزه روان می‌کند‌.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: توسط بخش خصوصی 30 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شده است و چرخ نوسازی را در این حوزه روان می‌کند‌.

پیمان سنندجی در مراسم بهره برداری از 66 واگن و لوکوموتیو برقی مترو تهران و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، اظهار کرد: برای رسیدن به اتوبوسرانی پیشرفته شبکه خطوط را اصلاح کردیم، سرفاصله اتوبوس ها در حوزه کاهش یافت اما با این حال کمبودهایی در مناطق ۲۲گانه حس میشود که به دستور معاون حمل و نقل و رتافیک شهردرای تهران در حال بررسی و بهبود است.

وی افزود: موضوع دوم تدوین یک برنامه برای زمانبندی اتوبوس ها به ایستگاه است که طی این مدت موفق شدیم همه اتوبوس ها را دارای زمان بندی کنیم.

سنندجی ادامه داد: با توجه به اینکه سرفاصله ها بیش از استاندارد بود، با بهره برداری و وارد کردن این اتوبوس ها به ناوگان، سرفاصله ها تا حد مطلوبی کاهش می‌یابد.

وی کاهش 12 درصدی سوخت را از تاثیرات زمان بندی مناسب برای اتوبوس ها دانست و گفت: مردم می‌دانند که تحویل اتوبوس باید از سوی دولت باشد اما از سال 89 اتوبوسی از دولت تحویل نگرفته ایم و این بار بر بودجه شهرداری تحمیل شده است.

مدیرعامل اتوبوسرانی عنوان کرد: توسط بخش خصوصی 30 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شده است و چرخ نوسازی را در این حوزه روان می‌کند‌.

به گفته سنندجی طی ماه های اخیر حدود 700 دستگاه مینی بوس فرسوده از رده خارج شد و این حوزه در بخش آموزش به رانندگان بیش از پیش فعال شده و دانشگاه خواجه نصیر به عنوان دانشگاه مبدا در نظر گرفته شده و رانندگان را آموزش می‌دهد.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.