| کد خبر: 229421 |

پارکینگ طبقاتی خیابان پرستار مشهد تا پایان خرداد افتتاح می‌شود

شهردار مشهد از افتتاح پارکینگ طبقاتی خیابان پرستار تا پایان خردادماه خبر داد.

تین نیوز

شهردار مشهد از افتتاح پارکینگ طبقاتی خیابان پرستار تا پایان خردادماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در یادداشتی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده است، با اعلام این خبر نوشت: «یک ضعف بزرگ ما توی این چند ساله در شهرداری مشهد موضوع ساخت پارکینگ‌های عمومی بوده، هر چند هدف‌گذاری و تلاش اصلی ما دعوت مردم به استفاده از حمل‌ونقل عمومی و حمل‌ونقل پاک هست، اما فرآیند این فرهنگ‌سازی زمان‌بر هست و در کوتاه مدت میسر نیست. ولی در تلاشیم تا این هدف‌گذاری رو به صورت موازی با پروژه‌های عمرانی‌مون جلو ببریم. موضوع موتورهای برقی، دوچرخه‌های هوشمند، اتوبوس‌های برقی و البته اقداماتمون در احداث مترو بر تلاش‌های ما صحه می‌گذارد که به زودی درباره این ماجراهای جذاب با شما صحبت می‌کنم».

وی ادامه داد: «امروز میخوام درباره یک مطالبه قدیمی شهروندان‌مون صحبت کنم؛ اگر احیانا نیازمند پزشک شده باشین و گذرتون به منطقه احمدآباد و خیابان پرستار افتاده باشه و با خودروی شخصی خودتون رفته باشین، به دلیل تمرکز مطب پزشکان قطعا زمان زیادی رو صرف پیدا کردن جای پارک ماشین‌تون کردین. عملیات عمرانی پارکینگ طبقاتی پرستار از سه سال قبل شروع شده بود اما متاسفانه روند کندی داشت، از شهریورماه سال گذشته و با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر پروژه اولویت اجرایی پیدا کرد؛ پروژه‌ای که می‌تونه به رفع مشکلات ترافیکی در محدوده خیابان‌های پرستار، محتشمی و عارف کمک قابل‌توجهی کنه».

شهردار مشهد ادامه داد: «پارکینگ طبقاتی پرستار واقع در پرستار ۳ با گنجایش ۲۵۰ خودرو در حال ساخت هست. البته باید بگم که ظرفیت ۲۵۰ خودرو برای اون منطقه که نهایتا میشه توی هر خیابون ۲۰ تا ۳۰ خودرو پارک کرد رقم قابل توجهی به حساب میاد. امیدوارم تا پایان خرداد ۱۴۰۰ این پروژه رو به بهره‌برداری برسونیم. اما ما در حال بررسی چند پیشنهاد با کمک پلیس راهور هستیم تا به شورای همتا ارائه کنیم و برای بلندمدت مسئله ترافیک این منطقه رو حل کنیم».

وی عنوان کرد: «اصلی‌ترین پیشنهاد ما پیاده‌راه شدن کامل خیابان‌های پرستار، محتشمی و عارف و استفاده از خودروهای برقی در این معابر هست که در حال بررسی اون هستیم و انشاء‌الله با نهایی‌شدن طرح، توضیحات تکمیلی رو خدمتتون عرض می کنم».

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.