| کد خبر: 226982 |

پارکینگ آزادی مشهد اسفند ماه آماده بهره برداری می شود

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی از 99 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، گفت: این پروژه اسفند ماه آماده بهره برداری خواهد شد.

تین نیوز

 معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی از 99 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، گفت: این پروژه اسفند ماه آماده بهره برداری خواهد شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی دراین خصوص افزود: با توجه به تقاضای شهروندان برای استفاده از بوستان ملت و کمبود پارکینگ در این محل و همچنین مشکلات پایانه اتوبوس رانی که در مجاورت بوستان قرار داشت، این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق زمانبندی این پروژه باید مدتی قبل اماده بهره برداری می شد، اضافه کرد: در اجرا با معارضاتی از جمله کابل های مخابراتی، فیبر نوری و لوله های آب و گاز روبرو شد که انتقال آنها، نیاز به دریافت مجوز از وزارت خانه های مربوطه داشت که این موضوع باعث تاخیر7ماهه در اجرای پروژه شد.

کاظمی تصریح کرد: در کنار وجود معارضات، تعطیلی کارگاه عملیاتی در اسفند ماه سال گذشته تا اواسط فروردین ماه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین مشکلات موجود در ورود تجهیزاتی که از خارج از کشور خریداری شده است، از دیگر دلایل ایجاد تاخیر در بهره برداری از پارکینگ و پروژه آزادی است.

کاظمی، با بیان اینکه برای رفع تاخیربه وجود آمده از ابتدای سال جاری با تاکیدات شهردارمشهد، پروژه به صورت سه شیفته فعال شد اظهارکرد : با تلاش های شبانه روزی موفق به جبران 5ماه از تاخیر به وجود آمده درزمانبندی شدیم.

معاون عمران،حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: علیرغم، تاخیرهای ایجاد شده در پروژه پارکینگ آزادی تابلو روز شمارخاموش و یا تغییرداده نشد، تا مردم به صورت شفاف در جریان روند اجرایی قرارداشته باشند.

وی، ضمن عذر خواهی ازشهروندان بابت تاخیر به وجود آمده تاکید کرد: پروژه پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی اکنون از99 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است وامیدواریم در اسفند ماه آماده بهره برداری شود.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در ۳ طبقه و با زیربنایی حدود ۳۳ هزار مترمربع در ۵ بلوک دارای ۳ سقف در حال احداث است که در پارکینگ آن برای محل پارک حدود ۷۰۰ خودرو و همچنین ۱۰۰ جای پارک موتورسیکلت و دوچرخه پیش بینی شده است.

گفتنی است، پایانه و پارکینگ بزرگ زیرسطحی آزادی در سه طبقه منفی و با هزینه حدود 200 میلیارد تومان درحال اجرا است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.