| کد خبر: 262570 |

بزرگراه شهید بروجردی در آینده به فتح و یادگار امام متصل می شود

بزرگراه شهید بروجردی در آینده نزدیک به فتح و در ادامه به بال غربی یادگار امام متصل خواهد شد .

تین نیوز

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه یکی دیگر از کلان پروژه هایی که در شرق تهران در دستور کار مدیریت شهری پروژه بزرگراه شهید شوشتری است، گفت: در این مسیر نیز کارهای عمرانی در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، هادی حق بین در مراسم افتتاح فاز نخست بزرگراه بروجردی که صبح امروز با حضور مهدی چمرانی؛ رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: موضوع ترافیک با موضوع شهروندی عجین شده و شهروندان تهرانی نیز از این موضوع مستثنی نیستند و به همین جهت توجه به ایجاد زیرساخت های شهری از مواردی است که مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مدیریت شهری احداث زیرساخت های شهری، بزرگراه و تقاطع ها از مواردی است که به صورت جدی پیگیری و دنبال شده است و هم اکنون پروژه های بزرگراهی در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: بزرگراه شهید بروجردی یک از این کلان پروژه ها بوده که با همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف سرانجام فاز نخست آن پس از 13 سال امروز به بهره برداری خواهد رسید که طول این مسیر 3.7 کیلومتر است.

حق بین گفت: یکی دیگر از کلان پروژه هایی که در شرق تهران در دستور کار مدیریت شهری است پروژه بزرگراه شهید شوشتری است که در این مسیر نیز کارهای عمرانی در حال انجام است.

وی با اشاره به ویژگی های بزرگراه شهید بروجردی گفت: این پروژه در آینده نزدیک به فتح و در ادامه به بال غربی یادگار امام متصل خواهد شد و یک پروژه ویژه و خاص در غرب تهران خواهد بود و شهروندان می توانند از غرب تهران به منطقه 18 و آزادگان به راحتی تردد داشته باشند.

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: فاز نخست پروژه شهید بروجردی با 3.7 کیلومتر با 3 لاین تندرو و 3 لاین کندرو احداث شده است و این پروژه در نوع خودش ویژگی های خاصی را دارد.

وی با اشاره به معارضین ملکی و تاسیساتی در مسیر احداث این پروژه گفت: 82 معارض ملکی وجود داشته که 5 معارض ملکی دانه درشت بوده که با پیگیری انجام شده و همکاری شهرداری منطقه 18 این معارضین رفع و همانطور که گفته شد پروژه بزرگراه شهید بروجردی امروز پس از گذشت 13 سال به بهره برداری خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.