| کد خبر: 262142 |

فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به‌زودی افتتاح می‌ شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: افتتاح فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به عنوان بخشی از مسیر اتصال بزرگراه آزادگان به یادگار امام (ره) طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: افتتاح فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به عنوان بخشی از مسیر اتصال بزرگراه آزادگان به یادگار امام (ره) طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره زمان بهره برداری از پروژه بزرگراه شهید بروجردی گفت: باتوجه به سرعت مطلوب پیشرفت این کلان پروژه، فاز نخست این بزرگراه طی روزهای آینده با حضور شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید. 

وی در خصوص ویژگی های فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی گفت: فاز نخست این پروژه به طول ۳.۷ کیلومتر در ابتدای آزادراه تهران - ساوه و حد فاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار الغدیر است که گره گشایی زیادی در ترافیک منطقه ۱۸ خصوصا در محدوده بازار آهن شادآباد خواهد داشت. 

براساس اعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، حق بین گریزی هم به فاز دوم این پروژه زد و گفت: فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی از میدان الغدیر تا انتهای بلوار بهار در دست اجراست که در حال حاضر پیشرفتی در حدود ۲۱ درصد دارد و با رفع معارضین باقیمانده، سرعت عملیات اجرایی در این بخش افزایش خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.