| کد خبر: 260056 |

پیش‌ بینی آسانسور و پله برقی برای ایستگاه‌ های جدید مترو

برای تمام ایستگاه های مترو که راه اندازی می شود، تجهیزات پله برقی و آسانسور در انبار وجود دارد، اما مسئله این است که اختلاف با سازمان استاندارد باید برطرف شود.

تین نیوز

سخنگوی شهرداری تهران گفت: تجهیزات آسانسور و پله برقی برای تمام ایستگاه هایی که اخیرا در مترو به بهره برداری رسیده اند، پیش بینی شده و نصب و راه اندازی آن به رفع اختلاف با سازمان استاندارد بستگی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عبد المطهر محمدخانی در خصوص مناسب سازی معابر شهر تهران اظهار کرد: در مورد آسانسورهای مترو مسئله ای با سازمان استاندارد در مورد نوع بیمه وجود دارد؛ بیمه اعلام می کند که از ارتفاع مشخصی به بالا، سازمان استاندارد تایید نمی کند و آیین نامه ای برای آن وجود ندارد.

وی افزود: برای تمام ایستگاه های مترو که راه اندازی می شود، تجهیزات پله برقی و آسانسور در انبار وجود دارد، اما مسئله این است که اختلاف با سازمان استاندارد باید برطرف شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تاکید کرد: ما در این شرایط ۲ راهکار داریم؛ یا باید اجرای طرح ها را متوقف کنیم و یا از بین بد و بدتر، شرایطی را انتخاب کنیم که بخشی از مردم از خدمات بهره مند شوند. در نهایت باید توافقاتی با سازمان استاندارد برای رفع اختلافات انجام شود.

محمدخانی در پایان ابراز امیدواری کرد که با پیگیری های صورت گرفته و همراهی سازمان استاندارد، موضوع به سود مردم برطرف و مسیر خدمات رسانی به شهروندان هموار می شود.

بنا براعلام سایت شهر، در روزهای اخیر برخی کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویری از ایستگاه های احداثی جدید مترو، مدعی عدم مناسب سازی این ایستگاه ها برای افراد دارای معلولیت شده بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.