| کد خبر: 235706 |

‍ مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران:

◄ پایان پرونده پروژه های توسعه محلی با بهسازی بلوار خلیج فارس

پروژه بهسازی و آرام سازی بلوار خلیج فارس در منطقه 18 با 90 درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان آخرین پروژه توسعه محلی در حال اجرا است و در آینده نزدیک تکمیل می شود.

تین نیوز

عملیات اجرایی پروژه های توسعه محلی که از انتهای سال 1398 و با هدف بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان ساکن در مناطق کمتر برخوردار شهر تهران آغاز شده بود، به زودی به اتمام می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق، پروژه های توسعه محلی در سطح محلات مناطق 4، 15، 16، 17 و 18 شهرداری تهران را رو به اتمام توصیف و اضافه کرد: پروژه بهسازی و آرام سازی بلوار خلیج فارس در منطقه 18  با 90 درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان آخرین پروژه توسعه محلی در حال اجرا است و در آینده نزدیک تکمیل می شود.

سید مجید غمخوار، هدف از اجرای این پروژه ها را ساماندهی، بهسازی و اصلاح پیاده روها، نهرها و جداول، جمع آوری آبهای سطحی و احداث مسیرهای سلامت دانست و یادآور شد: عملیات اجرایی بخش عمده این پروژه ها طی سال گذشته به سرانجام رسیده است. از جمله اقدامات به ثمرنشسته در حوزه پروژه های کوچک مقیاس می توان به بهسازی محیطی و پیاده رو سازی در منطقه 4 ، بهسازی معابر، پیاده رو سازی و ساماندهی آبهای سطحی در منطقه 15 ، پیاده روسازی، باز زنده سازی فضاهای رها شده و جمع آوری آبهای سطحی در منطقه 16، احداث مسیر سلامت محدوده متروی بریانک در منطقه 17 و ساماندهی معابر، بهبود منظرشهری و ایجاد دسترسی های جدید در منطقه 18  اشاره کرد.

مهندس عباس شعبانی معاون جدید فنی و عمرانی شهرداری تهران اخیرا در گفتگویی خبری، از اجرای پروژه های کوچک مقیاس و پربازده به عنوان یکی از اولویت های این معاونت نام برد و از تلاش برای تعریف و پیدایش چنین پروژه هایی خبر داد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.