| کد خبر: 235456 |

◄ از ساماندهی سوله های مدیریت بحران چه خبر؟

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از آغاز عملیات احداث یک پایگاه جدید مدیریت بحران در منطقه 13 و بهسازی 5 پایگاه دیگر در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.

تین نیوز

سید مجید غمخوار در تشریح جزئیات این خبر افزود: عملیات احداث پایگاه جدید مدیریت بحران منطقه 13 با زیربنای بیش از 3000 مترمربع طی سال جاری آغاز شده و ضمن اتمام خاکبرداری، نصب سازه نگهبان و ساخت فونداسیون به پیشرفتی بالغ بر 20 درصد رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی با بیان آنکه 2 پایگاه مدیریت بحران در مناطق  15 و 16 با اجرای اقداماتی از قبیل اصلاح سیستم روشنایی، تهیه و نصب کفپوش، اجرای سیستم اعلان حریق، ساماندهی و اجرای تاسیسات، محوطه سازی و رنگ آمیزی سوله و ساماندهی باکس های آتش نشانی ساماندهی شده است، یادآور شد: یکی از پایگاه های مدیریت بحران در منطقه 18 نیز با حدود 90 درصد پیشرفت عملیات بهسازی در آینده نزدیک آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تکمیل پایگاه مدیریت بحران غنی آباد در منطقه 20 را از دیگر اقدامات در حال اجرای سازمان در خصوص پایگاه های مدیریت بحران پایتخت ذکر و اضافه کرد: عملیات تکمیلی سوله غنی آباد در حالی در دستور کار قرار گرفت که فقط اسکلت فلزی سازه فوق اجرا شده بود. تاکنون احداث دیوارها و سقف، اجرای بتن کف طبقات، لوله کشی فاضلاب، اجرای سیستم های روشنایی، سرمایش و گرمایش، رنگ آمیزی پایگاه و ساخت دیوارهای محوطه پیرامونی به سرانجام رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.