| کد خبر: 204535 |

بودجه سال آینده شهرداری از جمع بودجه 98 و متمم آن بیشتر است

شهردار تهران گفت: رقم بودجه سال 99 هنوز قطعی نشده است اما حتما از جمع رقم بودجه سال 98 و متمم آن بیشتر خواهد بود.

تین نیوز

شهردار تهران گفت: رقم بودجه سال 99 هنوز قطعی نشده است اما حتما از جمع رقم بودجه سال 98 و متمم آن بیشتر خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران و در حاشیه افتتاح 7 سالن جدید در پردیس ملت گفت: تعداد سالنهای سینما امروز در تهران بیشتر شد و در ان واحد می توان 15 فیلم را به نمایش گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که شما بر حمایت از موضوعات فرهنگی و به خصوص سینما تاکید داشته اید گفت: حمایت ما لزوما مالی نیست برخی مواقع لوکیشن به ان می دهیم.

حناچی گفت اگر کارهایی که سینماگران یا هنرمندان انجام می دهند در راستای بهوبد زندگی شهرنشینی و در یک کلام به نفع شهر و شهروندانش باشد حمایت هایی هم از آنها خواهیم کرد.

شهردار تهران افزود: برای مثال امسال فیلمی در حوزه کودکان کار به جشنواره می‌آید که با نگاهی هنرمندانه به این موضوع نگاه شده است. یا برای مثال فیلم های تاریخی از فرهنگ و هنر تهران که ساخته می شود.

وی ادامه داد: از جهت دیگر فضایی برای به نمایش در آمدن آثار در نظر گرفته می شود و همه فضاهای هنری و فرهنگی شهرداری تهران برای این موضوع بسیج می شود و تلاش میکنیم نظر مردم را به صنعت سینما جلب کنیم.

حناچی گفت: تلاش می کنیم بخشی از پیامهای غیرمستقیمی که باید به شهروندان داده شود را به شهروندان برسانیم.

شهرداری تهران همچنین درخصوص مأموریت محوله به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز گفت: بالاخره عزیزانی که جاشنان را برای حفظ امنیت مردم و کشور وسط گذاشته اند همواره مورد نظر مردم هستند و باید تلاش های آنها گرامی داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این درباره شهید باقری، چمران و خیلی دیگر از عزیزانی که در جنگ جانشان را فدا کردند فیلم هایی ساخته شده است و امروز هم مسؤولیت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران این است که با ساخت اثری یاد سردار سلیمانی را زنده نگه دارند.

حناچی در پاسخ به این سوال که به نیمه بهمن نزدیک می شویم اما هنوز لایحه بودجه به شورای شهر ارسال نشده است گفت: ما ابتدا بنا داشتیم متمم سال 98 تصویب شود و بعد لایحه سال بعد را ارائه کنیم.

وی گفت: متمم بودجه سال 98 دیروز به تصویب رسید و لایحه بودجه 99 هم به زودی آماده شده و به شورا ارسال خواهد شد.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که رقم بودجه چقدر خواهد بود گفت: هنوز رقم قطعی نشده است اما حتما عدد بودجه سال بعد کمتر از جمع بودجه سال 98 با متمم آن نخواهد بود و از آن بیشتر است.

حناچی در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست فکری برای پله برقی های سطح شهر ترهان داشته باشید گفت: پل های عابر پیاده اخیرا به سازمان حمل و نقل و ترافیک سپرده شده است و قراردادهای نگهدار یان آماده شده است.

وی گفت: متاسفانه پس از تحریم‌ها در تهیه قطعات با مشکلاتی مواجه شدیم که در حال رایزنی با بخش داخلی هستیم تا تامین قطعات کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.