| کد خبر: 178371 |

رئیس شورای عالی استان‌ها خبر داد:

◄ روایت الویری از هجمه‌ها علیه شهردار جدید تهران

متاسفانه پس از انتخاب حناچی به شهرداری تهران، فشارها و کارشکنی‌های زیادی وجود داشت که به دلیل انسجام اعضای شورای شهر به نتیجه نرسید.

تین نیوز

رئیس شورای عالی استان‌ها از همراهی مجلس در کاهش فشارها بر علیه پیروز حناچی شهردار تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مرتضی الویری با اشاره به اینکه فشارهای پنهانی زیادی برای جلوگیری از شهردار شدن حناچی وجود داشت، اظهار کرد: تلاش‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی سبب شد فشار افرادی که سعی می‌کردند بر خلاف ضوابط قانونی از صدور حکم پیروز حناچی جلوگیری کنند به جایی نرسد.

رئیس فراکسیون امید در ادامه تصریح کرد: متاسفانه پس از انتخاب حناچی به شهرداری تهران، فشارها و کارشکنی‌های زیادی وجود داشت که به دلیل انسجام اعضای شورای شهر به نتیجه نرسید.

رئیس شورای عالی استان‌ها به توانایی و تخصص شهردار تهران اشاره داشته و خاطرنشان کرد: تلاش‌های مجلس شورای اسلامی موجب شد تا فشارافرادی که سعی بر عدم تائید حکم حناچی بر خلاف ضوابط قانونی داشتند به جایی نرسد و روز گذشته مراسم تحلیف وی نیز با آرامش برگزار شود.

پیروز حناچی در تاریخ ۲۲ آبان سال ۱۳۹۷ در رقابت با عباس آخوندی با ۱۱ رای از مجموع ۲۱ رای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار منتخب تهران معرفی شد. از ۲۷ آبان ۹۷ به عنوان سرپرست شهرداری کارش را آغاز کرد و پس از جنجالی کم سابقه برای تأیید صلاحیت او سرانجام حکم وی در تاریخ هفتم آذر ۱۳۹۷ به عنوان چهاردهمین شهردار تهران پس از انقلاب رسماً صادر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.