| کد خبر: 265588 |

امضای اساسنامه شرکت مشترک حمل و نقل دریایی ایران و ونزوئلا

اساسنامه شرکت مشترک دریایی ایران و ونزوئلا میان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و وزارت قدرت مردمی حمل و نقل ونزوئلا،امضا شد.

تین نیوز

اساسنامه شرکت مشترک دریایی ایران و ونزوئلا میان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و وزارت قدرت مردمی حمل و نقل ونزوئلا،امضا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری گفتمان دریا ، با توجه به تأکیدات رهبری مبنی بر توسعه همکاری­ های تجاری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی و به خصوص ونزوئلا و امضای یادداشت تفاهم همکاری دریایی و کشتیرانی میان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و وزارت قدرت مردمی حمل و نقل ونزوئلا همزمان با سفر خردادماه رئیس جمهور به کاراکاس، اساسنامه شرکت مشترک حمل و نقل دریایی ایران و ونزوئلا مورد توافق طرفین قرار گرفت.

 

امضای اساسنامه، پس از برگزاری جلسات متعدد نماینده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا و حوزه کشورهای آمریکای لاتین با وزیر قدرت مردمی حمل ونقل ونزوئلا و شرکت کشتیرانی ونزوئلا، به سرانجام رسیده و مقرر گردید در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میلادی، شرکت مذکور عملیاتی و شروع به کار نماید.

گفتنی است توافق مذکور در نمایشگاه حمل و نقل و صنایع دریایی که از تاریخ ۸ دسامبر تا ۱۰ دسامبر در شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا برگزار گردید، در حضور وزیر حمل و نقل ونزوئلا و سفیر جمهوری اسلامی ایران و سایر شرکت کنندگان از شرکت ها و کشورهای مختلف به امضا طرفین رسید و گامی بلند در جهت توسعه همکاری­های دریایی و حفظ و استمرار خط منظم کشتیرانی بین بنادر ایران و ونزوئلا به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.