| کد خبر: 176576 |

◄ کمبود مسافر پرواز شهرکرد-مشهد و بالعکس را لغو کرد

پرواز کرمانشاه-مشهد و بالعکس به دلیل عدم صرفه اقتصادی و استقبال مسافران لغو شد. سروش سلیمی، مدیر فرودگاه بین‌المللی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: با اتمام فصل تابستان و ورود به فصل پاییز در تمام دنیا مسافرت‌ها کاهش می‌یابد و به‌تبع آن تعداد مسافران نیز کاهش خواهد داشت که مسافرت‌های هوایی مسافران فرودگاه شهرکرد از این قائده مستثنی نیستند.

تین نیوز

پرواز شهرکرد-مشهد و بالعکس به دلیل عدم صرفه اقتصادی و استقبال مسافران لغو شد. سروش سلیمی، مدیر فرودگاه بین‌المللی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: با اتمام فصل تابستان و ورود به فصل پاییز در تمام دنیا مسافرت‌ها کاهش می‌یابد  و به‌تبع آن تعداد مسافران نیز کاهش خواهد داشت که مسافرت‌های هوایی مسافران فرودگاه شهرکرد از این قائده مستثنی نیستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سلیمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای برقراری مجدد  این پرواز با چارتر کننده پرواز شهرکرد به مشهد و بالعکس مذاکره شده  و درصدد هستیم که با هواپیمای کوچک‌تری  این پروازها در آینده نزدیک انجام شود.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهرکرد خاطرنشان کرد: سایر پروازهای این فرودگاه بین‌المللی به قوت خود باقی است و با تلاش مسئولان ارشد استان درصدد هستیم پرواز به عسلویه، کیش، اهواز کویت و عتبات را نیز در آینده داشته باشیم.

متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده‌های ایرانی و افزایش قیمت بلیت هواپیما تعداد مسافران هوایی به طور چشمگیری کاهش‌یافته است و برخی ایرلاین ها برای جلوگیری از ضرر و زیان شرکت هایشان مجبور به لغو برخی از پروازها شده اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.