| کد خبر: 140666 |

سنددار شدن اراضی فرودگاه شهرکرد

مدیر فرودگاه شهرکرد گفت: تمامی اراضی فرودگاه شهرکرد 350 هکتار است که در مسیر سنددار شدن و رفع موانع است.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهرکرد گفت: تمامی اراضی فرودگاه شهرکرد 350 هکتار است که در مسیر سنددار شدن و رفع موانع است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، سروش سلیمی با اشاره به اراضی تحت مالکیت فرودگاه‌ شهرکرد گفت: تمامی اراضی فرودگاه شهرکرد 350 هکتار است که در تیرماه 95 برای 9 قطعه از آنها که حدود 140 هکتار می‌شد؛ سند تک‌برگ مالکیت صادر شد.

وی ادامه داد: 191 هکتار از این زمین‌ها متعلق به سازمان منابع طبیعی است و برای اعطای سند مالکیت، ابتدا باید گواهی بند "د" صادر می‌شد که با پیگیری و رایزنی‌های فرودگاه با ادارات و مسئولان ذی‌ربط مثل اداره محیط زیست، سازمان جهاد کشاورزی، اداره اقتصاد و دارایی استان چهارمحال و بختیاری و سازمان جنگل‌ها و مراتع؛ این گواهی صادر و برای 191 هکتار نیز سند تک‌برگ به نام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صادر شد.

مدیر فرودگاه شهرکرد اظهار داشت: یکی از مزیت‌های سنددار شدن این زمین‌ها، نداشتن نگرانی بابت توسعه زیرساخت‌ها است و ما می‌توانیم برنامه‌ریزی‌های خود را به خوبی پیاده‌سازی کنیم.

سلیمی با اشاره به ارزش ریالی این زمین‌ها خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اراضی سند خورده به نام شرکت، بالغ بر 40میلیارد تومان است و ما امروز باید برای 20 هکتار از زمین‌های فرودگاهی دیگر سند بگیریم.

مدیر فرودگاه شهرکرد ضمن اشاره به برنامه‌های آینده این فرودگاه گفت: در بحث پروازی، شهرکرد پتانسیل‌های خوبی یرای انجام پرواز به کویت، عسلویه و اهواز دارد و درصدد برقرار کردن این پروازها هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.