| کد خبر: 6765 |

جابجایی هشت میلیون مسافر در سال ۹۲ با قطارهای رجا در محور خراسان

تین نیوز |  در سال ۱۳۹۲حدود ۷ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۷۸۶ مسافر در محور خراسان جابه‌جا شدند که از این تعداد ۳ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۱۲۴ نفر، مسافر ورودی و ۴ میلیون و ۲۷ هزار و ۶۶۱ نفر، مسافر خروجی می‌باشد.
 
مدیر رجا خراسان با اعلام این خبر افزود: طی سال ۹۲ تمام واحدهای شرکت رجاء خراسان و پیمانکاران مرتبط، برای افزایش رضایتمندی مسافرین و خدمات‌دهی مطلوب به مسافرین و زائرین آقا علی بن موسی الرضا (ع) با تمام توان تلاش كردند.
 
محمد رضا بلالی گفت: در بخش فنی، توجه و نظارت دقیقی بر سیستم‌های فنی قطارها به منظور سفری ایمن برای مسافرین و زائرین صورت گرفت که از آن جمله می‌توان به ۸۲۲۳ مورد بازدید فنی واگن‌های مسافری و در مجموع ۹۶۲ مورد تعمیرات جاری و ویژه واگن‌ها اشاره كرد.
 
وی خاطر نشان كرد: در طول سال گذشته در واحد آموزش این مدیریت ۶ دوره آموزش مقدماتی متصدیان فروش بلیت قطار در مجموع به میزان ۹ هزار نفر - ساعت، دو دوره آموزش ریل باس ویژه لوكوموتیورانان و رانندگان قطار به میزان ۴ هزار و ۸۰۰ نفر - ساعت، همچنین یك دوره بازآموزی روسای قطار جمعاً به میزان ۲۰۰ نفر - ساعت و یك دوره اموزش اطفای حریق در طی ۱۰ روز و جمعاً به میزان ۴ هزار و ۸۰۰ نفر - ساعت برگزار شد.
 
مدیر رجاء خراسان با اعلام اینكه در سال ۹۲ تعداد ۳۹۹ هزار و ۱۸۶ تماس با سامانه اطلاع رسانی ۱۵۳۹ در مشهد مقدس برقرار شد افزود: در واحد پاسخ‌گویی به شکایات تعداد ۲۸۴ شکایت دریافت که بخشی پاسخ داده شده و تعدادی دیگر در حال پیگیری است.
 
بلالی گفت: هدف كاركنان رجاء در مجموعه راه‌آهن خراسان، ارائه خدمتی خالصانه و صادقانه به مسافرین و زائرین امام رضا-علیه السلام-می‌باشد که آرزومندیم بتوانیم رضایت خاطر آنان را جلب کرده و سفری راحت همراه با آرامش را برای مسافرین و زائرین فراهم كرده باشیم. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.