| کد خبر: 236556 |

◄ بلیت رجا را از مجاری مجاز و معتبر خریداری کنید

در پی تخلفات صورت گرفته از طریق برخی افراد سودجو در مراکز غیر مجاز فروش بلیت و برخی کافی‌نت‌ها، معاون اجرایی شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا بر خرید بلیت قطار از مجاری معتبر تأکید کرد.

تین نیوز

در پی تخلفات صورت گرفته از طریق برخی افراد سودجو در مراکز غیر مجاز فروش بلیت و برخی کافی‌نت‌ها، معاون اجرایی شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا بر خرید بلیت قطار از مجاری معتبر تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز، رضا عصاری با بیان اینکه برخی افراد سودجو اقدام به خرید بلیت قطار از سایت‌های اینترنتی کرده و با دستکاری تصویر بلیت آن را با قیمت‌های بسیار بیشتر به فروش می‌رسانند، گفت: هم‌وطنان توجه داشته باشند که بعد از خرید بلیت حضوری یا غیرحضوری از مراکز مجاز فروش بلیت رجا، پیامکی مبنی بر تأیید خرید و اطلاعات بلیت صادره به شماره تلفن همراه اعلامی ایشان ارسال خواهد شد، لذا در صورت عدم دریافت پیامک مربوطه حتما در فرآیند خرید مشکلی وجود دارد و لازم است بلافاصله موضوع را با همکاران رجا از طریق سامانه ۱۵۳۹ در میان بگذارند.

معاون اجرایی شرکت رجا با تأکید بر اینکه  مسافران حتما باید بلیت‌های خود را از مجاری معتبر (وب‌سایت رجا، آژانس‌ها، سایت‌ها و وب سرویس‌های دارای مجوز و سامانه تلفنی ۱۵۳۹) خریداری کنند، افزود: اسامی تمامی مراکز حضوری و غیر حضوری معتبر در سایت رجا به نشانی www.raja.ir موجود است.

وی اعلام کرد:  در صورتی که مسافر یا خریدار بلیت موارد فوق را رعایت نکند، پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار سخت بوده و این شرکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.