| کد خبر: 236289 |

◄ پیام مدیرعامل رجا در سالروز تأسیس شرکت رجا

بر آنیم تا همواره این امانت 25 ساله را روی ریل توسعه به سمت ایستگاه پیشرفت و سربلندی هدایت کنیم.

تین نیوز

اول آبان برای کارکنان رجا روز مهم و فراموش ناشدنی است چرا که این روز یادآور تلاش جمعی از دلسوزان و متخصصان صنعت حمل و نقل ریلی است که با هدف افزایش سطح کمی و کیفی بخش مسافری، اقدام به تأسیس شرکت رجا کردند تا به پشتوانه نیروهای متخصص و فنی در جهت رونق بخشی صنعت مسافری ریلی گام بردارند. 

امروز با گذشت ربع قرن از تاریخ تأسیس، حس شیرین همراهی صمیمانه شما، ما را برای تلاش و پشتکار بیشتر مصمم ساخته است و بر آنیم تا همواره این امانت 25 ساله را روی ریل توسعه به سمت ایستگاه پیشرفت و سربلندی هدایت کنیم.

این روز فرخنده که مصادف شده است با شب ولادت دو تن از برترین بندگان پاک الهی، حضرت محمد(ص) و امام صادق (ع) را به فال نیک گرفته و خدمت تمام مسافران، همکاران، ذی‌نفعان و سهامداران ارجمند رجا تبریک عرض می‌کنم.

همکاران گرانقدرم چنانچه تعهد، دلسوزی و خدمت صادقانه شما نبود، رجا امروز در این جایگاه قرار نداشت و این مسیر طی نمی‌شد؛ قدردان تلاش و صبوری یکایک شما هستم و امید دارم که در آینده نزدیک و با پایان دوران اپیدمی کرونا  بار دیگر صنعت حمل‌و نقل ریلی مسافری رونق گرفته و شاهد پایان مشکلات اقتصادی باشیم.

می‌دانم که علی‌رغم مشکلات فراوانی که در این چند سال داشته‌ایم، خدمت در رجا برای همه ما دلچسب و افتخارآفرین بوده و خواهد بود، زیرا به خود می‌بالیم که با خدمات خود سهمی در یکی از برترین لحظات زندگی مردم که سفر و گردشگری است، داشته‌ایم به خصوص در خدمت به زائران امام رضا (ع) که از هیچ کوششی برای ثبت لحظات خاطره‌انگیزشان دریغ نکرده‌ایم.

در این مجال فرصت را غنیمت می‌شمارم و از تمام همکاران بازنشسته و شاغل، همچنین مدیران ادوار مختلف بابت زحماتی که دلسوزانه برای رجا کشیده‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق با همراهی و هم‌فکری شما همکاران ارجمند شاهد اعتلا و سربلندی شرکت رجا در تمامی زمینه‌ها باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.