بازدید سایت : ۲۰۲۲۳
باقر نصیری، مهماندار باسابقه شرکت رجا:

◄ مهمانداری شغل شریفی است

رجا با برگزاری دوره‌های تخصصی و مبتدی، مهمانداران خود را برای خدمات‌رسانی مفید و مناسب به مسافران آماده می‌کند و تمام مهمانداران نیز در تلاشند تا سفر خوب و خاطره انگیزی برای مسافران رقم بخورد.

مهمانداری شغل شریفی است
تین نیوز |

مهماندار با سابقه رجا، شغل مهمانداری قطار را شغلی شریف می‌داند.

باقر نصیری در گفت‌وگو با تین نیوز با اشاره به 16 سال سابقه کار به‌عنوان مهماندار قطار گفت: اوایل سال 81 وارد مجموعه ریلی شدم و از سال 82 بعد از گذراندن دوره مهمانداری به‌عنوان مهماندار در شرکت سیمرغ مشغول به کار شدم.

وی با این تعریف که مهمانداری شغل شریفی است و نوک پیکان خدمات‌دهی رجا، مهماندار است چرا که اولین نفری است که ارتباط مستقیم را با مسافر برقرار می‌کند، گفت: رجا با برگزاری دوره‌های تخصصی و مبتدی، مهمانداران خود را برای خدمات‌رسانی مفید و مناسب به مسافران آماده می‌کند و تمام مهمانداران نیز در تلاشند تا سفر خوب و خاطره انگیزی برای مسافران رقم بخورد.

نصیری ارتباط مستقیم با مسافران را از مهم‌ترین مسایل شغل مهمانداری قلمداد کرد و گفت:  ارتباط با مسافران از اهمیت زیادی برخوردار است و  این سخت‌ترین بخش کار ماست، چرا که هر مسافری ذائقه خاص خود را دارد و باب دل همه مسافران رفتار کردن، بسیار سخت است.

مهماندار با سابقه رجا برخوردهای قدر شناسانه مسافران را دلگرمی بخش کارکنان قطار دانست و گفت: تشکر مسافران هنگام خروج از قطار خستگی را از تن ما بیرون می‌کند.

نصیری حمل‌ونقل ریلی را ایمن‌ترین مد حمل‌ونقل قلمداد کرد و به مردم توصیه کرد تا از قطار به‌ عنوان یک مسافرت با امنیت بالا، بیشتر استفاده کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.