| کد خبر: 183231 |

◄ رجا تقدیرنامه سه ستاره دریافت کرد

رجا تقدیرنامه سه ستاره از جایزه ملی تعالی سازمانی دریافت کرد.

تین نیوز

در شانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در سومین سال پی‌در‌پی حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی،  با رشد چشم‌گیر امتیاز، با یک درجه ارتقا، تندیس و لوح تقدیرنامه سه ستاره دریافت کرد.

به گزارش تین‌نیوز روابط‌عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری، مدیران ارشد سازمان‌ها و متخصصان، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزارشده بود، در بخش خدمات از شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در سومین سال حضور پی‌در‌پی با اهدای تندیس و لوح تقدیرنامه 3 ستاره، قدردانی شد.

شرکت رجا از خردادماه سال جاری با شرکت در فرآیند خود اظهاری، خود را از منظر رهبری، کارکنان، استراتژی، جامعه، فرآیندها، محصولات و خدمات، شراکت‌ها و منابع، نتایج مشتری، نتایج سازمانی و نتایج حوزه منابع انسانی مورد ارزیابی قرارداد و درنهایت در بهمن‌ماه سال جاری با ارزیابی ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمانی و داوری‌های انجام‌شده، حائز این رتبه شد.

امسال نیز سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی پس از انجام خودارزیابی براساس الگوی تعالی سازمانی و به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود، متقاضی جایزه ملّی تعالی سازمانی دریکی از ۵ بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی شده و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در این راستا و از بین شرکت‌ها و سازمان‌های مورد ارزیابی قرارگرفته، 3 سازمان و شرکت موفق به دریافت تندیس، 20 شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه و 12 شرکت موفق به دریافت گواهی‌نامه تعهد به تعالی سازمانی شدند.

جایزه ملی تعالی سازمانی از سال 1382 در چارچوب برنامه‌های توسعه کشور و باهدف ارتقای بهره‌وری و توسعه نظام‌های مدیریت در شرکت‌ها و سازمان‌های کشورمان، معرفی شد.

دستیابی به رشد اقتصادی از طریق توسعه قابلیت‌های سازمانی و ارتقای سطح بهره‌وری، از مهم‌ترین اهداف اقتصادی کشور به شمار می‌آید و سازمان مدیریت صنعتی با اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی به دنبال کمک به توسعه فضای رقابتی و مسابقه‌ای سالم برای اثبات قابلیت و شایستگی سازمان‌های ایرانی از طریق ارزیابی و معرفی سازمان‌هایی است که در تحقق اهداف مهم توسعه اقتصادی اجتماعی در کشور می‌کوشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.