| کد خبر: 179768 |

تشکیل ستاد سفرهای نوروزی رجا برای سال 98

ستاد سفرهای نوروزی رجا با برگزاری نخستین جلسه و به‌منظور برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی 98 آغاز به کار کرد.

تین نیوز

ستاد سفرهای نوروزی رجا با برگزاری نخستین جلسه و به‌منظور برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی 98 آغاز به کار کرد.

رجبی33

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل رجا درباره تشکیل این ستاد گفت: هدف نهایی همه مدیران و همکاران تا آغاز سفرهای نوروزی، ایجاد شرایط مطلوب برای هموطنان در سفر با قطارهای رجا و جلب رضایت‌مندی آنان و ایجاد نشاط و آرامش روانی و روحی است.

محمد رجبی به لزوم احساس تفاوت در خدمات‌دهی از سوی هموطنان  در سفرهای نوروزی و اهمیت آموزش و کارهای فرهنگی برای کارکنان به‌ویژه در سطوح خدماتی تاکید کرد و افزود: مخاطب‌شناسی، حساسیت در کار و تکریم مشتریان باید مدنظر همه‌ دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی قرار گرفته و کلیه اقدامات لازم اعم از آموزش‌های تکمیلی و ضمن خدمت ماموران مرتبط در جهت آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تکریم مسافران تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی اجرایی شود.

رجبی گفت: همه پیش‌بینی‌ها و مقدمات لازم برای ارائه‌ خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز باید براساس چک‌لیست‌های بخش‌ها و واحدهای ذی‌ربط انجام شده تا به بهترین وجه ممکن در خدمت هم‌وطنان باشیم.

مدیرعامل رجا با بیان این که دغدغه اصلی ما در سازمان، محدویت‌های مربوط به منابع مالی است افزود: بعضا با توجه دقیق‌تر می‌توان تغییراتی را با هزینه‌های جزئی انجام داد که مشتری این تغییرات را به صورت کاملا ملموس حس کند.

معاون اجرایی و رییس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا نیز با ارائه شاخص‌های عملکردی نوروز 97 و اشاره به موفقیت‌های نسبی ایام یاد شده، ارائه‌ خدمات متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و پاسخ‌گویی مطلوب به نیازها و مطالبات مردم از بخش حمل‌ونقل به‌ویژه بخش ریلی را از اهداف و سیاست‌های اصلی این شرکت دانست.

شناسنده رجا

محمدرضا شناسنده اضافه کرد: با برنامه‌ریزی مقتضی امیدواریم همه‌ اقدامات و کارهای مقدماتی تا رسیدن به ایام پیک نوروزی در زمان مناسب انجام گیرد تا خدمات‌دهی متفاوت و درخور مسافران انجام دهیم.

رییس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا، تامین قطعات استاندارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای آماده‌سازی قطارهای نوروزی جزو اصلی‌ترین فعالیت‌ها بیان کرد و افزود: با هماهنگی بین واحدها، مطالعه درست، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب نباید هیچ‌گونه مشکلی در این راه داشته باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.