| کد خبر: 174136 |

◄ سرقت زیرساخت‌های ریلی قطار را متوقف کرد

قطارتهران-پرند در ساعات پایانی روز گذشته به دلیل دزدی زیرساخت‌های ریلی چند ساعت متوقف شد.

تین نیوز

قطارتهران-پرند در ساعات پایانی روز گذشته به دلیل دزدی زیرساخت‌های ریلی چند ساعت متوقف شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس تماس یک مسافر روز گذشته قطار ساعت ۲۱ شب که از تهران به مقصد پرند  در حرکت بوده است  بدون هیچ مشکل یا اخطاری حرکت کرد و حتی کرایه کامل  نیز از مسافران اخذ شد اما قطار در مسیر متوقف شد و برای حدود دو ساعت حرکت نکرد.

به گفته این مسافر، پس از توقف تعدادی از ماموران نیروی انتظامی در محوطه حاضر شده و در توضیح به مسافران درباره چرایی این اتفاق سرقت از زیرساخت‌های ریلی مسیر را علت این اتفاق دانسته‌اند.

مسئولان رجا اعلام کردند که قطار این شرکت مشکل خاصی نداشته و به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم که مسئول آن راه‌آهن است، تاخیرهای این‌چنینی به وجود آمده است.

اما صادق سکری، مدیر روابط عمومی این شرکت اعلام کرد در خط تهران- قم سرقت رخ داده است و ارتباطی به خط پرند نداشته و خوشبختانه سارقان دستگیر شدند.

بر اساس گفته‌های این مقام مسئول مسیر تهران- قم دو خطه بوده و حتی در صورت بروز اتفاقات پیش‌بینی نشده به هیچ عنوان حرکت قطارها متوقف نمی‌شود و با استفاده از مسیر جایگزین مسافران به مقاصد خود می‌رسند.

به گفته وی، برخی از خبرها که حکایت از تاخیرهای به وجود آمده در دیگر مسیرها دارند، بیشتر شایعه‌سازی هستند و قطارها روز گذشته با مدیریت انجام شده به مسیر خود ادامه داده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.