| کد خبر: 163661 |

◄ با این روش، بلیت قطارهای مسافری «رجا» را با تخفیف بخرید

شرکت رجا به منظور اطلاع رسانی تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای بلیت قطارهای خود، کانال تلگرامی «سفر ارزان»را به نشانی safararzan۱۵۳۹@ راه‌اندازی کرده است.

تین نیوز

فروش بلیت قطارهای رجا برای تاریخ‌های ۱۶ فروردین تا ۳۱ خردادماه ۹۷، از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه آغاز شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، بر اساس این خبر فروش بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به‌صورت هم‌زمان از کلیه کانال‌های فروش شرکت رجا از ساعت ۹ صبح همین تاریخ انجام می‌شود.

هم‌وطنان برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا در ایام مذکور می‌توانند به روش‌های مختلفی ازجمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹، نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

شرکت رجا به‌منظور اطلاع‌رسانی تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای بلیت قطارهای خود، کانال تلگرامی «سفر ارزان» را به نشانی safararzan۱۵۳۹@ راه‌اندازی کرده است. 

هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.