| کد خبر: 269599 |

تأکید چمران بر توسعه خطوط متروی تهران

رئیس شورای شهر تهران بر توسعه خطوط متروی تهران تأکید کرد و گفت: شاهد حرکت سریع و شتابان احداث مترو هستیم و می بینیم که اهمیت حمل و نقل عمومی در روزهای منتهی به سال نمود دارد.

تین نیوز

مهدی چمران در آیین بهره برداری از سه ایستگاه جدید به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و ۲ ورودی در خط ۶ متروی تهران با بیان اینکه در آستانه فصل بهار و در ماه رمضان قرار داریم، گفت: خوشحالیم بعد از کندی کار، در مدت کوتاهی این امر صورت پذیرفت و مجددا شاهد حرکت سریع و شتابان احداث مترو هستیم و می بینیم که اهمیت حمل و نقل عمومی در روزهای منتهی به سال نمود دارد و نباید چنین ترافیکی می داشتیم و باید با حمل و نقل این سفرها مدیریت شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، چمران با بیان اینکه مشکلات نداشتن و نخریدن قطعات و عدم توجه به توسعه و نوسازی وسایل حمل و نقل عمومی سبب وجود چنین شرایطی شده است، افزود: امید است روز به روز به طول خطوط مترو اضافه شود؛ چراکه طراحی خطوط ۸ تا ۱۱ مترو برای قبل از انقلاب و با توجه به شرایط آن زمان است و با این افزایش جمعیت و ترافیک؛ این خطوط کافی نیست و باید اضافه شود.

چمران ضمن تشکر از مدیران شهری و قرارگاه بابت معماری خاص ایستگاه بهار شیراز ادامه داد: قطعا اگر خطوط مترو و اتوبوس به حد کافی باشد آن وقت می توانیم برنامه ریزی کنیم که چگونه مردم از خودروی شخصی کمتر استفاده کنند تا ترافیک کمتر داشته باشیم اما حالا هر کاری کنیم می گویند سوار چه شویم؟ و حتی مسئولان نیز تلاش می کنند که با وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند چرا که ترافیک کمتری را شاهد خواهند بود.

وی تأکید کرد: امید است این معماری خاص ایرانی_اسلامی و زیبا در سایر ایستگاه ها توسعه یابد تا این نوع معماری باقی بماند و برای آیندگان میراث بماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.