| کد خبر: 268723 |

شمارش معکوس برای افتتاح ورودی جدید ایستگاه مترو سهروردی

ورودی دوم ایستگاه مترو سهروردی در آستانه بهره برداری قرار گرفت؛ با افتتاح این ورودی، دسترسی مسافران از محدوده شمالی خیابان شهید بهشتی به ایستگاه سهروردی تسهیل خواهد شد.

تین نیوز

ورودی دوم ایستگاه مترو سهروردی در آستانه بهره برداری قرار گرفت؛ با افتتاح این ورودی، دسترسی مسافران از محدوده شمالی خیابان شهید بهشتی به ایستگاه سهروردی تسهیل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) آزاد اکبری مجری خط ۳ مترو تهران در رابطه با آخرین اخبار مربوط به رفع نواقص این خط گفت: سال ۱۳۹۴ ایستگاه سهروردی در فاز سوم بهره برداری از خط ۳ به صورت عبوری مورد استفاده قرار گرفت اما ورودی جنوبی آن که در واقع به معنای بهره برداری رسمی از ایستگاه بود، سال ۱۳۹۵ افتتاح شد.

از سال گذشته که روند رفع نواقص خط ۳ مترو شتاب بیشتری به خود گرفت، عملیات اجرایی تکمیل ورودی شمالی ایستگاه سهروردی نیز تسریع یافت و امروز با پایان بخش های ساختمانی این ورودی، در مرحله تکمیل نازک کاری ها و نصب تاسیسات و تجهیزات از جمله پله های برقی قرار داریم.

مجری خط ۳ در ادامه به تاثیرات ترافیکی بهره برداری از ورودی جدید ایستگاه مترو سهروردی اشاره کرد و افزود: اصولاً احداث ورودی های دوم از دو جنبه افزایش ایمنی تردد مسافران در مواقع اضطراری و همچنین ایجاد فرصت انتخاب بیشتر برای استفاده کنندگان از مترو صورت می پذیرد. ورودی شمالی ایستگاه سهروردی از حیث دسترسی راحت تر همشهریان از بخش های شمالی خیابان شهید بهشتی (محدوده خیابان های سهروردی و شهید یوسفی) به این ایستگاه حائز اهمیت است و یک اتفاق حمل و نقلی مثبت برای ساکنان ناحیه 4 منطقه 7 به حساب می آید.

گفتنی است برای احداث و تجهیز ورودی دوم ایستگاه مترو سهروردی که با در نظرگرفتن گالری های ارتباطی به سالن بلیت فروشی مجموعاً 940 مترمربع زیربنا دارد، هزینه ای بالغ بر 70 میلیارد تومان صرف شده تا یکی دیگر از نواقص ایستگاههای خط 3 برطرف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.