| کد خبر: 259275 |

گشایش ال.سی ۶۳۰ واگن مترو تا پایان هفته

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به موضوع ۶۳۰ واگن مترو گفت: در تماس با بانک مرکزی، پرداخت مبلغ به بانک شهر ابلاغ شد و قرار بر این بوده که طی امروز و فردا نهایی شده و ال.سی باز شود.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به موضوع ۶۳۰ واگن مترو گفت: در تماس با بانک مرکزی، پرداخت مبلغ به بانک شهر ابلاغ شد و قرار بر این بوده که طی امروز و فردا نهایی شده و ال.سی باز شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر،  مهدی چمران در حاشیه یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز علاوه بر عزاداری به مناسبت ایام محرم، گزارشی از محله جوانمرد قصاب توسط یکی از اعضای شورا قرائت خواهد شد، اظهار کرد: همچنین امروز نامگذاری تعدادی از معابر و تعیین تکلیف پلاک های ثبتی انجام خواهد شد؛ چراکه فرصت نشده بود به آن بپردازیم و باید تعیین تکلیف شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: خوشبختانه در تماس با بانک مرکزی، پرداخت مبلغ به بانک شهر ابلاغ شد و قرار بر این بوده که طی امروز و فردا نهایی شده و ال.سی باز شود. پیش پرداخت انجام خواهد شد تا آغاز به ساخت کنند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز تا تحویل ۱۸ ماه زمان می برد، گفت: این ۶۳۰ دستگاه واگن که به بیش از ۷۰۰ دستگاه رسید در ۱۸ ماه ساخته خواهد شد که مدتی به طراحی اختصاص یافته و این طراحی ها نیز به روز است.

چمران تاکید کرد: به اندازه ای پارک حاشیه ای گران شده که عده ای کاسبی می کنند و فضا را گران می فروشند؛ نمی توان پارک حاشیه ای را رایگان کرد و تجربه ها را اجرایی می کنیم تا ببینیم به کجا خواهد رسید.

وی به نامه خود به رئیس مجلس و رئیس کمیسیون تلفیق با موضوع برنامه هفتم توسعه، اشاره کرد و افزود: جلساتی را با نمایندگان در این خصوص داشتیم؛ در برنامه هفتم به مدیریت شهری پرداخته نشده و امیدواریم موارد گنجانده شود.

چمران همچنین گفت: مدیریت شهری چهارساله و پنج ساله نیست و باید مشکلاتش طی برنامه های دائمی حل شود. باید سعی کنیم مدیریت شهری را در برنامه های دائمی بگنجانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فرونشست در بزرگراه آزادگان با فرونشست های ناشی از کمبود منابع آب زیرزمینی متفاوت است، تصریح کرد: این اتفاق به دلیل سرقت لوله آب بوده که پدیده ای نوظهور است و می بینیم دریچه های آب و قطعات پل ها به سرقت می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.