| کد خبر: 256279 |

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه:

هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی‌ شود

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی شود و خرابی های احتمالی که ممکن است مشاهده شود، مشکلاتی است که در لحظه پیش آمده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی شود و خرابی های احتمالی که ممکن است مشاهده شود، مشکلاتی است که در لحظه پیش آمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، مسعود درستی درباره وضعیت کنونی سیستم تهویه قطارهای مترو، اظهار کرد: به طور کلی از اسفندماه ۱۴۰۱ شروع به اورهال و سرویس سیستم تهویه قطارها کردیم به طوری که سیستم تهویه در کلیه ناوگان درون شهری و خط ۵ بازسازی شده اند. 

وی با بیان اینکه قطعات یدکی تأسیس شده برای اورهال مشکلی نداشتند، گفت: قطعات در پاییز و زمستان تعمیر و انواع کمپرسور و گازها برای سیستم تهویه تامین شدند. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: اگرچه سیستم های تهویه در تمامی فصول سال در حال فعالیت هستند، اما باتوجه به گرم شدن هوا به جهت اطمینان از عملکرد در اسفند و فروردین ماه اورهال سیستم در اولویت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در هر خط کارگروه های تخصصی مختلف برای تعمیر و نگهداری سیستم تهویه وجود دارد، خاطرنشان کرد: کارگروه بازدید و تعمیرات تخصصی سیستم تهویه قطار در تمام خطوط هفت گانه فعال هستند تا در صورت نیاز اقدام به تعمیر و بازسازی کنند.

درستی ادامه داد: بعد از بازدید، قطارها به شرکت واگن سازی برای رفع عیوب فرستاده می شوند. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه وضعیت سیستم تهویه «خوب» است، تاکید کرد: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی شود. قطارها روزانه بازدید می شوند و خرابی های احتمالی که ممکن است مشاهده بشود، مشکلاتی است که در لحظه پیش می آید. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.