| کد خبر: 255901 |

حل مشکلات کارت بلیت مترو و اتوبوس تسریع می شود

ظهر روز سه شنبه 19 اردیبهشت دو عضو شورای اسلامی شهر و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور در ایستگاه امام خمینی (ره) از روند فروش بلیت بازدید و با مسافرانی که از نحوه خرید و شارژ بلیت گلایه داشتند صحبت کردند.

تین نیوز

ظهر روز سه شنبه 19 اردیبهشت مهدی پیرهادی و نرجس سلیمانی به همراه سعید جهانی مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور در ایستگاه امام خمینی (ره) از روند فروش بلیت بازدید و با مسافرانی که از نحوه خرید و شارژ  بلیت گلایه داشتند صحبت کردند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مهدی پیرهادی در پایان این بازدید  به خبرنگاران گفت: ما روز گذشته شاهد اتفاق خوبی در مترو تهران بودیم و آن اتصال خروجی فاضلاب ایستگاه شهدای هفتم تیر به شبکه فاضلاب شهری بود که به عنوان اولین ایستگاه به این شبکه وصل شد.

پیر هادی تصریح کرد: این اقدام در بحث مسائل زیست محیطی کار شایسته ای به شمار می رود و باید تلاش شود تا زیر ساخت های لازم برای اتصال سایر ایستگاه به شبکه فاضلاب شهری نیز محیا شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته در بازدید از ایستگاه امام خمینی (ره) شاهد صف طولانی برای تهیه بلیت بودم، گفت: علت صف را جویا شدیم که مردم مشکلاتی رو مطرح کردند و امروز مجدد برای بازدید و بررسی وضعیت فروش بلیت در این ایستگاه حاضر شدیم.

 این عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکلاتی که از سوی مسافران بیان شده افزود: تعداد دستگاه هایی که شارژ کارت اقشار خاص دارند کم است و بعضی از سامانه های ثبت نام نیز قطع هستند و مشکل دیگر هم گرفتن نامه از بهزیستی و کمیته امداد برای گروه دیگری از اقشار خاص است. شهروندان مشکلات و گلایه ها را مطرح کردند. خیلی از این مسائل با کارهایی که در دست اقدام است تا خردادماه حل می شود. 
جهانی، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران نیز در خصوص مشکلات مرتبط با کارت بلیت و تردد از طریق حمل ونقل عمومی گفت: با تغییر رویکرد روبه رو هستیم و قصد داریم راه حل ها را عملیاتی کنیم. امیدوارم با انجام این امور، صف های طولانی حذف و شارژ بلیت به صورت بر خط انجام شود.
وی در ادامه عنوان کرد: مشکلات تهیه کارت اقشار خاص، دانشجویان، معلولان، ایثارگران، دانش آموزان را جویا شدم. قبلاً هم تعدادی از مشکلات را شناسایی کردیم و با رویکرد تسریع رفت وآمد مسافران، به دنبال آنلاین کردن تمام مراحل کار هستیم.
جهانی با بیان اینکه با بررسی های انجام شده قرار است با دیتاهای وزارت آموزش وپرورش، سازمان ثبت احوال، سازمان بهزیستی، وزارت علوم و بنیاد جانبازان بتوانیم استعلام ها را به صورت بر خط کسب کنیم و تمدید هم آنلاین شود تصریح کرد: این امر نیاز به هماهنگی فرادستگاهی دارد تا این موضوع حل شود. در این یکی دو ماه مردم اذیت شدند؛ ولی قول می دهیم تا اوایل تابستان مشکلات حل شود حتی در تلاش هستیم که با برخط شدن سامانه ها از منزل و یا با گوشی بتوان بلیت را شارژ کرد و نیاز به مراجعه حضوری در ایستگاه ها نباشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.