| کد خبر: 255734 |

◄ ورودی های ایستگاه علامه جعفری تا قبل ازشروع نیمه دوم سال تکمیل می شوند

به موجب برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تکمیل ورودی های ایستگاه علامه جعفری، ورودی های شرقی و شمالی این ایستگاه تا قبل از شروع نیمه دوم سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

تین نیوز

به موجب برنامه ریزی های صورت گرفته و اقدامات ساختمانی و تجهیزاتی متناظر با برنامه زمان بندی تکمیل ورودی های ایستگاه علامه جعفری، ورودی های شرقی و شمالی این ایستگاه تازه تاسیس تا قبل از شروع نیمه دوم سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، مهندس "حسن کاووسی فر" مجری خط ۴ مترو تهران در این رابطه گفت: خوشبختانه به موازات فعالیت های صورت گرفته مبنی بر افتتاح نخستین ایستگاه از پروژه توسعه غربی خط 4 که با راه اندازی ورودی غربی ایستگاه علامه جعفری در روز نهم اردیبهشت ماه امسال همراه شد، عملیات اجرایی تکمیل ورودی های شرقی و شمالی این ایستگاه پرمخاطب در شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت نیز طی ماههای اخیر به جدیت پیگیری شد تا در کمترین فاصله زمانی ممکن از افتتاح ورودی نخست، ورودی های دوم و سوم ایستگاه علامه جعفری هم در همین امسال آماده خدمت رسانی به مردم شود.

مجری خط 4 در ادامه افزود: ورودی شرقی در انتهای خیابان پروانه و ورودی شمالی در ضلع شمالی بزرگراه علامه جعفری قراردارند که امیدواریم عملیات ساختمانی هر دو آنها بزودی تمام شود تا با تجهیز صورت گرفته، بتوان امکان جدیدی جهت دسترسی آسانتر به ایستگاه مذکور فراهم نماییم.

کاووسی فر در پایان گفت: تکمیل ورودی های شرقی و شمالی ایستگاه علامه جعفری به معنای اضافه شدن 12 رشته پله برقی و 4 دستگاه آسانسور به مجموع امکانات این ایستگاه است تا مسافران با کمترین زحمت ممکن بتوانند از خدمات رفاهی ایستگاه یکصد و پنجاهم شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت بهره مند شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.