| کد خبر: 253550 |

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران:

امکان خرابی قطارهای مترو وجود دارد/ اعزام قطار فوق العاده در خطوط شلوغ

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه می گوید که امکان خرابی قطارها وجود دارد اما سعی داریم با مدیریت درست این خرابی ها را به حداقل برسانیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه می گوید که امکان خرابی قطارها وجود دارد اما سعی داریم با مدیریت درست این خرابی ها را به حداقل برسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مسعود درستی افزود: قطار هم همچون سایر وسایل نقلیه یک وسیله مکانیکی است و امکان خرابی آن وجود دارد اما ما بر اساس چک لیست فنی روی قطارها بصورت روزانه سعی داریم قطارها را بدون مشکل فنی اعزام کنیم اما این اعزام ها به معنای هیچ گونه خرابی نیست.

وی با بیان اینکه در اسفندماه استقبال مردم از مترو خیلی زیاد شده است، گفت: سعی کردیم با اعزام قطارهای فوق العاده شلوغی روی سکوها را بشکنیم اما با توجه به افزایش پیک صبحگاهی مسافران با سختی مواجه می شوند که از این بابت از مسافران عذرخواهی می کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲ قطار در خط یک و همچنین یک قطار در خط سه بر اساس شلوغی و کنترل اتاق فرمان بصورت فوق العاده خدمت رسانی می کند.

وی یادآور شد: هفته ای که گذشت بیست و چهارمین سالگرد بهره برداری از مترو تهران و حومه بود، ۲۴ سالی که باید با افتخار از آن یادکرد در شهرداری خدمات زیادی به شهروندان ارائه می شود؛ اما سطح خدمات مترو پایتخت در سطح بین المللی است.

به گفته درستی، در مراسمی همچنین از تمبر یادبود ۲۴ سالگی شرکت مترو نیز رونمایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    امکان خرابی قطارها از بدیهیات است و در همه جای دنیا روی میدهد. اما آنچه که این خرابیها را در متروی تهران و سایر شهرها به معضل تبدیل میکند عدم وجود سناریوهای طراحی شده برای مواجهه با چنین رویدادهایی است.
    در متروی فرانسه با خراب شدن و توقف قطار در خط به گونه ای عمل میکنند که در حداقل زمان و کمترین تاثیر بر هدوی قطارها وسیله معیوب را از خط خارج کنند. صدای این موارد خرابی نیز معمولا به مطبوعات و فضای مجازی نمیرسد!
    بهتر است بهره برداران محترم این روشهای مدون شده را بیاموزند.