| کد خبر: 247285 |

کاهش سرفاصله حرکت قطار های مترو تهران در هفته نخست مهر

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به بازگشایی مراکز آموزشی در ابتدای مهر گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های مترو و همکاری همه کارکنان و متخصصان شرکت، تلاش داریم تا در این ایام خدمات رسانی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به بازگشایی مراکز آموزشی در ابتدای مهر گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های مترو و همکاری همه کارکنان و متخصصان شرکت، تلاش داریم تا در این ایام خدمات رسانی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

 به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ دکتر حامد عباسی نامی گفت: طبق پیش بینی ها با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در نیمه دوم سال جاری با 30 تا 40 درصد افزایش مسافر در شهر زیرزمینی روبرو خواهیم شد. در همین راستا برنامه ریزی حرکت قطارها با پایش دوره ای و مستمر آمار میزان مسافر ورودی در خطوط هفت گانه متروی تهران و حومه انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت خدمات رسانی در نیمه دوم سال در بخش حمل ونقل عمومی سال هاست که موردتوجه بوده تصریح کرد: نظافت، رفع نواقص ایستگاه ها، باجه ها و دستگاه های فروش بلیت، نصب انواع پیام های آموزشی در ایستگاه های مترو و بهسازی مسیر ورود و خروج ایستگاه ها از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از مهر انجام می شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در خصوص اقدامات این شرکت برای خدمات رسانی بهتر در سال تحصیلی جدید گفت: قصد داریم تا با استفاده از توان داخلی و مدیریت هزینه ها، اورهال قطارها و زیرساخت های مترو را با جدیت دنبال کنیم و همه تلاش خود را می کنیم تا با بازگشایی مراکز آموزشی و افزایش آمار مسافری، بهترین خدمات به مسافران ارائه شود.
عباسی نامی با بیان اینکه به منظور ایمن سازی حرکت  قطارها امسال  ۱۰ رام قطار از خطوط درون شهری و ۲ دستگاه لوکوموتیو از خط ۵ تاکنون نوسازی شده است افزود: در تلاشیم کار بازسازی۲ رام قطار دیگر نیز تا اول مهرماه به اتمام رسیده و به چرخ سرویس دهی بازگردد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها نیازمند ناوگان جدید هستیم و نمی توان در حال حاضر به صورت جدی سرفاصله حرکت قطارها را تغییر داد؛ اما تلاش می شود در ساعات پیک ترافیک و ازدحام، با اعزام قطارهای فوق العاده، تراکم مسافری، خطوط را کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو با شرایط سختی برای تأمین ناوگان و همچنین خرید قطعات، ثابت و متحرک روبرو است گفت: اورهال سوزن های ایستگاه شهرری در خط یک باغیرت و دانش فنی کارکنان عملیات متروی پایتخت رخ داد که نقطه عطفی در نهضت اورهال و نوسازی خط و ابنیه متروی تهران بود. امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم اقدامات لازم برای بقیه تجهیزات ثابت و متحرک که به بهسازی و اورهال نیاز دارند نیز انجام دهیم.
عباسی نامی در پایان گفت:  برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران دانش آموزان و دانشجویان شهر تهران می توانند نسبت به ثبت نام کارت اقدام کرده و با استفاده از این کارت تا یک سال از تخفیف ۵۰درصدی بهره مند گردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.