| کد خبر: 246879 |

تحویل زمین برای احداث ایستگاه های خط ۱۰ متروی تهران

شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه‌ های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌ های فاز نخست خط 10 مذاکرات و جلسات منظم هفتگی را با دست‌ اندرکاران شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می‌کند و در این خصوص بخشی از اراضی مورد نیاز، آماده تحویل به پیمانکاران شده است.

تین نیوز

شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه های فاز نخست خط 10 مذاکرات و جلسات منظم هفتگی را با دست اندرکاران شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می کند و در این خصوص بخشی از اراضی مورد نیاز، آماده تحویل به پیمانکاران شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) مهندس "محمود یوسفی" مجری خط 10 مترو تهران با اعلام مطب فوق افزود: به دنبال تجهیز کارگاه های عمرانی در دو ایستگاه دریاچه شهدای خلیج فارس و میدان اتریش و آغاز عملیات اجرایی در این کارگاه ها، رایزنی های متعددی با شهرداران مناطق 2، 5 و 22 در حال انجام است تا سایر اراضی مورد نیاز برای احداث دیگر ایستگاه های فاز نخست خط 10 در اسرع وقت تحویل گردد.

یوسفی با بیان اینکه زمین های محل احداث ایستگاه های میدان ساحل و بلوار کاشان در منطقه 22 آماده تحویل شده است، گفت: به موجب تحویل 26 هکتار زمین جهت ساخت پایانه خط 10 در این منطقه، ایستگاه پایانی در منتهی الیه غربی خط مذکور در خیابان خادمین جانمایی شده است. همچنین برای در اختیار گرفتن اراضی مورد نیاز به منظور احداث ایستگاه های وردآورد و المپیک، در حال مذاکره با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران هستیم.

مجری خط 10 وضعیت همکاری شهرداری مناطق 2 و 5 برای در اختیار قرار دادن زمین و شروع عملیات اجرایی ایستگاه های خط 10 که در این دو منطقه واقع شده اند را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در منطقه 2، اراضی محل احداث ایستگاه تقاطعی خطوط 7 و 10 تحویل شده و عملیات اجرایی این ایستگاه در حال انجام است. زمین ایستگاه فرهنگ نیز شناسایی شده و در شرف تحویل است.

در منطقه 5 اراضی مربوط به ساخت ایستگاه های کوهسار، جنت آباد، ایرانشهر و سردار جنگل آماده تحویل است و در مورد ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی در حال بررسی موقعیت مناسب جهت تجهیز کارگاه و شروع عملیات عمرانی احداث ایستگاه هستیم.

یوسفی در پایان صحبت های خود، اشتیاق شهرداران مناطق مرتبط با احداث ایستگاه های خط 10 جهت بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر اهالی این مناطق از شبکه حمل و نقل ریلی انبوه بر را مهمترین عامل در راستای همکاری با شرکت مترو به منظور تحویل اراضی مورد نیاز و شروع هر چه سریعتر عملیات عمرانی ساخت ایستگاه های مربوطه دانست و اظهار امیدواری کرد در اسرع وقت ممکن با تامین اعتبارات مورد نیاز و منابع مالی لازم، تمام کارگاه های عمرانی ایستگاه های فاز نخست خط 10 فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.