| کد خبر: 223380 |

افزایش ۴۰ درصدی مسافران متروی تهران نسبت به هفته گذشته

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران درباره تغییرات ایجاد شده در تعداد مسافران متروی تهران پس از پایان تعطیلات دو هفته‌ای کرونایی توضیحاتی داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران درباره تغییرات ایجاد شده در تعداد مسافران متروی تهران پس از پایان تعطیلات دو هفته‌ای کرونایی توضیحاتی داد.

به گزارش تین نیوز، فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه در این روز‌ها با شیوع ویروس کرونا و کاهش منابع مالی، شرکت بهره برداری متروی تهران روز‌های سختی را می‌گذراند، گفت: اگرچه نسبت به سال گذشته با کاهش آمار مسافری روبرو هستیم، اما با توجه به شرایط موجود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارز با کرونا سرویس دهی در خطوط هفت گانه را همانند گذشته ادامه می‌دهیم و همه تمهیدات را به کار گرفته‌ایم تا رضایتمندی مسافران حاصل شود.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۸۰۰ هزار نفر از طریق متروی تهران جابه جا می‌شوند و میزان مسافران نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به اینکه در اولین روز هفته گذشته شنبه ۸ آذر ماه، ۵۸۹ هزار و ۶۳۱ نفر با اعمال محدودیت‌های تردد از مترو استفاده کردند، گفت: در روز شنبه ۱۵ آذرماه ۹۹ با کاهش محدودیت‌ها تعداد مسافران به ۸۱۵ هزار و ۳۳۱ نفر رسید که نشان از افزایش ۳۸ درصدی مسافران متروی تهران داشت، همچنین میزان مسافران در روز یکشنبه ۱۶ آذرماه سال جاری نیز نسبت به هفته گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشت.

نوبخت با تأکید بر اینکه حرکت قطار‌ها به موقع و بر اساس سرفاصله حرکتی مشخص در هر خط انجام می‌شود، تصریح کرد: برای تأمین قطعات یدکی با مشکل رو برو هستیم و اگر نتوانیم مشکل را حل کنیم، حفظ شرایط موجود سخت است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: انجام اورهال قطار‌ها نیز مدنظر است، اما نیاز به تأمین منابع مالی دارد که تاکنون تأمین نشده است، اما علی‌رغم کمبود‌ها تاکنون خدمات رسانی را بدون وقف ادامه داده‌ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.