| کد خبر: 210324 |

تردد بیش از ۵ میلیون مسافر با مترو تهران در روزهای کرونایی 99

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از تردد بیش از ۵ میلیون مسافر با مترو از ابتدای سال جاری خبر داد.

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از تردد بیش از ۵ میلیون مسافر با مترو از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران در مترو با توجه به شیوع کرونا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از 5 میلیون مسافر از طریق مترو جابه‌جا شده‌اند و طی روزهای اخیر تعداد مسافران نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه بیش از 500 هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند، گفت: در ایام نوروز روزانه 100 هزار نفر، مسافر مترو بودند که اکنون آمار افزایش یافته البته به آمار مدت مشابه سال پیش نرسید است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: شرکت مترو به صورت 100درصدی استفاده از قطارهای مترو را مدنظر قرار داده ولی باید توجه داشت علیرغم این مسأله ساعت 7 تا 8 صبح و 1:30 تا 14 پیک مسافر را در مترو شاهد هستیم.

نوبخت با تأکید بر ضرورت استفاده از ماسک در مترو توسط مسافران گفت: اگر شهروندان زمان سفرهایشان را مدیریت نکنند رعایت فاصله اجتماعی سخت و غیرممکن است بنابر این باید این مسأله نیز مدنظر شهروندان قرار گیرد البته ما سرفاصله حرکت قطارها را در خطوط مختلف کاهش داده‌ایم.

وی درباره دستفروشان مترو گفت: دستفروشی در مترو ممنوع است و شرکت بهره‌برداری با همکاری پلیس با افرادی که اقدام به دستفروشی در مترو کنند برخورد کرده و بساط آنها را جمع می‌کنند ولی باید توجه داشت اگر خریدی از این افراد انجام نگیرد دستفروشان در مترو حضور نمی‌یابند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: البته در شرایطی که کرونا شیوع پیدا کرده مسافران کمتر از دستفروشان خرید می کنند و باید به این نکته توجه داشت که مسأله دستفروشی باید به صورت اجتماعی برطرف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.