| کد خبر: 203067 |

متروی تهران در سوگ سردار دل‌ها

به مناسبت عروج آسمانی سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های متروی تهران برگزار می‌شود.

تین نیوز

به مناسبت عروج آسمانی سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های متروی تهران برگزار می‌شود. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌ی فرهنگی روایت عاشقی در ایستگاه‌های متروی تهران برگزار می شود.

این برنامه به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز معرفی شخصیت شهید والامقام،‌ سپهبد حاج قاسم سلیمانی(ره) برپا می شود.

در این برنامه به منظور ایجاد فضای بصری مناسب با این رویداد در ایستگاه‌های مترو طرح‌های گرافیکی در قالب بنر طراحی، چاپ و نصب می‌شود. همچنین تمامی نمایشگرهای داخل قطار و سکوی ایستگاه‌های متروی تهران تصاویر مربوط به شهید سلیمانی را در معرض نگاه مسافران مترو قرار می دهند.

رادیو مترو نیز ویژه برنامه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در سطح ایستگاه‌های مترو در حال پخش دارد. معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران مسافران شهر زیرزمینی را در گذرگاه‌های فرهنگی مترو درایستگاههای میدان انقلاب اسلامی، توحید و تئاترشهر به تماشای نمایشگاه عکس با عنوان سردار دل‌ها شامل تصاویر شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی دعوت می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.