| کد خبر: 158693 |

◄ تدوین و ارائه اولویت‌های شرکت بهره‌برداری مترو

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از برگزاری جلسه مشترک مدیران مترو، شرکت بهره‌برداری و شرکت واگن‌سازی تهران به منظور بررسی ساخت پایانه‌های ایستگاهی، خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل  روابط‌عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه از برگزاری جلسه مشترک مدیران مترو، شرکت بهره‌برداری و شرکت واگن‌سازی تهران به منظور بررسی ساخت پایانه‌های ایستگاهی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ابراهیمی اظهار کرد: جلسات هماهنگی بین مدیران مترو، شرکت بهره‌برداری و شرکت واگن‌سازی تهران در دوره جدید مدیریت شهری، با حضور و پیگیری‌های جعفر ربیعی مشاور معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

وی افزود: با این کار پیشبرد اهداف کلان شهرداری برای توسعه حمل‌ونقل ریلی هرچه سریع‌تر محقق می‌شود، افزود: جعفر ربیعی به همراه علی امام، فرنوش نوبخت و مجتبی گلشنی مدیران‌عامل 3 شرکت مذکور، تاکنون 6 جلسه در این زمینه برگزار کرده‌اند که اولین ثمره نشست‌های برگزار شده، اقدامات مشترک برای تکمیل مباحث ایمنی در خط 7 و پیگیری مصوبات مربوط به خطوط 3، 4، 6 و 7 بوده است.

به گفته این مقام مسئول در شرکت ساخت مترو تهران، در آخرین جلسه برگزار شده، بحث ساخت پایانه‌های مربوط به ایستگاه‌های خطوط مختلف مورد تبادل نظر و جمع‌بندی قرار گرفت که یکی دیگر از مهم‌ترین ثمرات این جلسات، تدوین و ارائه اولویت2های شرکت بهره‌برداری مترو در خصوص خطوط بهره‌برداری شده قبلی است که در ادامه کار بسیار راهگشا خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.