| کد خبر: 263811 |

افزایش فروش بلیت شرکت ایران ایر ظرف دو ماه گذشته

در نظر سنجی های انجام شده، موضوع کیترینگ داخل پرواز مورد توجه ویژه مسافران قرار دارد.

تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی هما در آیین بازدید مدیرکل، سرپرستان واحد عملیات کابین و جمعی از سرمهمانداران از کیترینگ فرودگاه حضرت امام (ره) گفت:هم اندیشی و تبادل نظر قسمت های عملیاتی ارتقای کیفیت خدمات را به همراه دارد و رصد، پایش و سنجش نظرات مسافران پروازهای هما در خصوص ارائه خدمات از جمله سرویس های غذایی را، حائز اهمیت دانست.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما در آیین بازدید مدیرکل، سرپرستان واحد عملیات کابین و جمعی از سرمهمانداران از کیترینگ فرودگاه حضرت امام (ره) گفت: رصد و پایش و سنجش نظرات مسافران پروازهای هما در خصوص ارائه خدمات از جمله سرویس های غذایی را جز اهداف روابط عمومی و بهبود خدمات داخل پرواز را حائز اهمیت ویژه ای عنوان کرد.

قربانعلی گفت: با برگزاری بازدید میدانی و برقراری ارتباط همکاران سرمهماندار با کیترینگ و تبادل نظرات آنان در مورد سرویس های غذایی، می توانیم تغییراتی را دراین حوزه شاهد باشیم . 

 مدیرکل روابط عمومی “هما” با تاکید بر این موضوع که همکاران سر مهماندار و مهماندار، در روند ارایه خدمات به مسافر، افرادی هستند که در  آخرین حلقه زنجیره ارائه این خدمات قرار دارند، ادامه داد: این همکاران به طور مستقیم بازخورد مسافران را در بخش های مختلف دریافت می کنند و از علایق  و انتظارات آنان آگاه هستند و در ارتباط با مسافران می توانند با انتقال نظرات در روند بهبود خدمات تاثیرگذار باشند.

به گفته وی، اثر بخشی این اقدام دو سویه است و آشنایی همکاران سرمهماندار با فرایندهای تولید و ارایه سرویس های غذایی و آگاهی همکاران کیترینگ از نقطه نظرات مسافران در خصوص وعده های پذیرایی از مهمترین بخش های این بازدید است که مجموع این اقدامات ارتقای کیفیت و حتی تنوع در سرویس های پذیرایی خواهد بود. 

 قربانعلی با اشاره به نظر سنجی های انجام شده از مسافران " هما " گفت: با توجه به اینکه در نظر سنجی های انجام شده، موضوع کیترینگ داخل پرواز مورد توجه ویژه مسافران قرار دارد و این بازدید می تواند محل تبادل اطلاعات و انتقال این بازخوردها به تامین کنندگان سرویس های غذایی باشد. 

وی در ادامه افزود: این تجربه را ما در ارتباط بین بازرگانی و سایر حوزه های عملیاتی شاهد بودیم که توانستیم با سیاست مناسب در بازرگانی افزایش فروش را ظرف دو ماه گذشته شاهد باشیم. 

در این بازدید مژگان معراج مدیر کل کیترینگ گفت: کیترینگ "هما" در فرودگاه حضرت امام(ره)، تنها تأمین کننده ای است که در ساید فرودگاه قرار دارد و این در ارائه خدمات این مجموعه بسیار تاثیر گذار است. 

معراج به ارائه خدمات کیترینگ به سایر شرکت های هواپیمایی در این فرودگاه اشاره کرد و افزود: "هما" هم اکنون با داشتن گواهینامه های مرتبط در زمینه ارائه کیترینگ به سایر شرکت های هواپیمایی فعال است  و درحال حاضر علاوه بر ارائه سرویس به چند شرکت هواپیمایی خارجی به شرکت های داخلی متقاضی نیز این خدمات ارائه می گردد. 

 به گزارش اداره کل روابط عمومی هما ، برگزاری بازدیدهای میدانی در راستای افزایش تعاملات بین قسمت های عملیاتی براساس تاکید و درخواست مدیر عامل "هما"  در دستورکار قرار گرفته است و اولین تجربه ارتباط و تعامل بین قسمتی، بازدید مدیران بازرگانی از مجموعه مهندسی و تعمیرات بود که پیش از این انجام شد. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.