| کد خبر: 261056 |

فروش بیش از ۶۵ هزار صندلی در ایران ایر برای پروازهای اربعین

چندین پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) برای نجف به صورت فوق العاده برقرار شده است که این پروازها در روز ۱۲، ۱۳و ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ انجام می شود.

تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی هما  از فروش بیش از ۶۵ هزار صندلی در ایران ایر برای پروازهای اربعین خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی ایران ایر با اشاره به افزایش فرکانس پروازهای هما در عملیات اربعین ۱۴۰۲ به عدد ۲۷۷ پرواز گفت: این افزایش به جز مسیرهایی است  که در داخل کشور، پرواز  هواپیما به مبدا غیر از تهران انجام می شود  که با احتساب آن  مسیرها به بیش از ۳۰۰  پرواز در  عملیات اربعین ۱۴۰۲ تاکنون رسیده است.

وی درخصوص پرواز فوق العاده "هما" از سایر ایستگاه ها گفت: اولین پرواز بین المللی از فرودگاه سمنان برای اولین بار در تاریخ ساخت این  فرودگاه به مقصد نجف انجام می شود.

بعد از پرواز سمنان، پرواز شاهرود به نجف نیز انجام می شود و نهایتا از فرودگاه های خرم آباد ، زنجان و شیراز هم پروازهایی به مقصد  فرودگاه نجف انجام خواهد شد.

قربانعلی ضمن اشاره به افزایش ظرفیت و رسیدن میزان فروش به متوسط ۷۰ درصد تاکید کرد که با ایجاد صندلی در مسیرهای گفته شده همچنان دسترسی جهت تهیه بلیت در وب سایت رسمی “هما”  وجود دارد.

وی در ادامه به افزایش پروازهای نجف اشاره کرد افزود: چندین پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) برای نجف به صورت فوق العاده برقرار شده است که این پروازها در روز ۱۲، ۱۳و ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۲  انجام می شود.

قربانعلی در خصوص انجام یک پرواز ویژه از فرودگاه نجف به فرودگاه مهرآباد گفت: طبق  هماهنگی های انجام شده  و کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در تاریخ دهم شهریور ماه یک پرواز از فرودگاه نجف به مقصد فرودگاه مهرآباد انجام خواهد شد .

وی ادامه داد: این پرواز ویژه با شماره پرواز ۵۳۰۰  از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه  به وقت محلی از فرودگاه نجف پرواز خواهد کرد و انشالله در ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه در فرودگاه مهرآباد به زمین خواهد نشست.

مدیرکل روابط عمومی "هما "در پایان گفت: پیام رسان  بله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به آدرس ایران ایر یا "هما" در نرم افزار بله ایجاد شده که آخرین اطلاعات پروازی “هما” در این کانال اعلام  خواهد شد و زائرین  که در کشور عراق  تلفن همراه خود را خاموش می کنند یا دسترسی لازم را ندارند برای کسب آخرین اطلاعات از وضعیت پروازها می توانند با پیوستن به کانال" هما" اطلاعات لازم را دریافت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.