| کد خبر: 259484 |

تعمیرات بال زخمی هما دم دستی بود؛ ایرباس پس فردا به خط پروازی برمی گردد

مدیرعامل ایران ایر درباره حادثه اصابت هواپیمای ایرباس در حین انتقال آن به آشیانه گفت: رسانه ها در این باره اغراق کردند و بال این هواپیما با تعمیرات معمولی در حال انجام است و این هواپیما دو روز دیگر به خط پروازی برمی گردد.

تین نیوز

مدیرعامل ایران ایر درباره حادثه اصابت هواپیمای ایرباس در حین انتقال آن به آشیانه گفت: رسانه ها در این باره اغراق کردند و بال این هواپیما با تعمیرات معمولی در حال انجام است و این هواپیما دو روز دیگر به خط پروازی برمی گردد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، چند روز گذشته در یک اتفاق عجیب، بال هواپیمای ایرباس سری 300 متعلق به ناوگان ملی هما (ایران ایر) در حین انتقال به آشیانه فرودگاه امام خمینی به دهانه هنگر برخورد کرد و با این اشتباه غیر رایج، بال این هواپیما زخمی شد و یکی از سه هواپیمای پهن پیکر سری 300 هما آشیانه نشین شد.

شمس الدین فرزادی پور، مدیرعامل ایران ایر درباره این اتفاق و اینکه این هواپیما چه زمانی به خط پروازی بر می گردد، اظهار داشت: اینکه بال یکی از ایرباس های پهن پیکر با مانع اصابت کرده، درست است اما اینکه خسارت سنگین بوده و هواپیما زمینگیر می شود کذب محض بوده و برخی از رسانه ها در این باره اغراق کرده اند.

وی ادامه داد: تعمیر بال این هواپیما دم دستی و معمولی است و در حداکثر زمان دو روز آینده این هواپیما به چرخه  پروازی برمی گردد و فعال خواهد شد.

مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه خسارت این حادثه بسیار حداقلی بود، گفت: مشکل خاصی ایجاد نشده است، هیچ پروازی به دلیل تعمیر بال این هواپیما لغو نشد و تعمیرات بال این هواپیما طبق روال عادی در حال انجام است و به دلیل دو روز تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورا این تعمیرات زمان برد وگرنه دو روز پس از این اتفاق هواپیما به خط برمی گشت.

فرزادی پور تاکید کرد: نمی دانم عده ای با چه نیتی در این باره بزرگ نمایی کرده و مدعی شدند که این هواپیما دچار خسارت سنگین شده و زمین گیر می شود.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.