| کد خبر: 235163 |

◄ مشکلات ناوگان هواپیمایی بررسی می شود

معاون پارلمانی رییس جمهوری در بازدید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر تقویت جایگاه این ناوگان ملی تاکید کرد.

تین نیوز

سید محمد حسینی روز شنبه در بازدید از شرکت و آشیانه و کارگاه‌های آموزشی و سیمولاتور پرواز هواپیمایی هُما، ضمن بررسی مشکلات ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناوگان ملی حامل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی در حوزه هوایی داشته و این از افتخارات ارزشمند کشور است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به برخی مشکلات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و با تاکید بر این که باید جایگاه ملی هواپیمایی تقویت شود، افزود: این شرکت به‌رغم داشتن ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گسترده در سال‌های اخیر دچار مشکلات عدیده شده که لازم است این مشکلات به درستی و با دقت بررسی و برای رفع آنها تلاش شود.

حسینی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات بودجه‌ای و فنی ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: این مساله مورد توجه مسوولان دولتی قرار خواهد داشت و ان شاء الله بتوانیم برای فعال شدن بخش‌هایی که فعالیت ندارند تلاش کنیم.

در این بازدید کاپیتان علیرضا برخور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن ارایه گزارشی از این شرکت هواپیمایی کشور خواستار حمایت دولت از این سازمان هواپیمایی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.