| کد خبر: 209456 |

◄ برقراری مجدد پروازهای «هما» در فرودگاه بیرجند

پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه بیرجند که از نهم فروردین بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا لغو شده بود، دوباره برقرار شد.

تین نیوز

پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه بیرجند که از نهم فروردین بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا لغو شده بود، دوباره برقرار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های خراسان جنوبی، عظیم طهماسبی با اعلام این خبر عنوان کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایر پروازهای مسیر تهران- بیرجند- تهران خود را در طول هفته برقرار کرده و پروازهای مسیر مشهد- بیرجند- مشهد همچنان لغو است.

وی افزود: مجوز برقراری مجدد پروازها قبل از تاریخ اعلام شده (یکم اردیبهشت)، توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا صادر شده است و این فرودگاه همچون گذشته آمادگی کامل را برای پذیرش پروازها دارد.

به گفته وی همچنین دستورالعمل های بهداشتی مانند بررسی مسافران، ضدعفونی بار همراه مسافر و ضدعفونی ترمینال ها، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی و غیره همچون گذشته انجام می شود.

طهماسبی درباره پروازهای فرودگاه بیرجند در ایام تابستان گفت: برنامه تابستانی این فرودگاه شامل 28 پرواز در هفته است.

وی عنوان کرد: پروازهای شرکت هواپیمایی آتا که روزهای یکشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران-بیرجند-تهران برقرار بود همچنان لغو است و در مجوز ستاد ملی کرونا از ابتدای اردیبهشت ماه یا خرداد ماه با هفته ای دو پرواز در مسیر تهران- بیرجند- تهران دوباره برقرار خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: شرکت هواپیمایی ایرتور تا پایان خرداد ماه علاوه بر سه شنبه، روزهای یکشنبه نیز یک پرواز فوق العاده در مسیر تهران-بیرجند-تهران برقرار کرده که در حال رایزنی برای افزایش پروازهای این شرکت به مرکز استان هستیم.

طهماسبی درباره پروازهای طبس نیز افزود: پروازهای فرودگاه طبس که از اوایل اسفند ماه لغو شده، پس از صدور مجوزهای لازم ستاد ملی کرونا با هفته ای دو پرواز در روزهای یکشنبه و سه شنبه میزبان پرواز تهران-طبس-تهران خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.