| کد خبر: 200920 |

پروازهای «رم» هما به ۱۹ آذر تغییر کرد/ پایان پرواز ماهان؛ ۲۴ آذر

در حالی که ایران ایر پیش از این اعلام کرده بود پروازهای تهران-رم این شرکت هواپیمایی از امروز ۱۱ آذر آغاز می شود، زمان از سرگیری این پرواز به سه شنبه هفته آینده ۱۹ آذر ماه تغییر کرد.

تین نیوز

در حالی که ایران ایر پیش از این اعلام کرده بود پروازهای تهران-رم این شرکت هواپیمایی از امروز ۱۱ آذر آغاز می شود، زمان از سرگیری این پرواز به سه شنبه هفته آینده ۱۹ آذر ماه تغییر کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، در پی اعمال فشار آمریکایی ها و تحریم های یک جانبه و ظالمانه دولت ترامپ علیه صنعت هوانوردی ایران و همچنین دنباله روی دولت مرکزی رم از فشارهای واشنگتن علیه ایران، این کشور اروپایی اعلام کرد از ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) از انجام پروازهای ماهان به رم و میلان ممانعت به عمل می آورد.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی نیز در گفت وگو با خبرنگار مهر، این اقدام خصمانه برخی دولت های غربی و تبعیت آنها از دولت ترامپ علیه صنعت هوانوردی ایران را مبنی بر توقف پروازهای ماهان به ایتالیا از ۲۴ آذر امسال را تأیید کرد.

این در حالی است که ایران ایر توانست با مذاکراتی که با این کشور اروپایی داشته، جایگزین ماهان در مسیر هوایی تهران-رم شود.

گفتنی است هما پرواز تهران-میلان را هر هفته روزهای سه شنبه و جمعه برقرار دارد اما پروازهای تهران-رم که مدتی متوقف شده بود، قرار بود از ۱۱ آذر (۲ دسامبر) مجددا از سر گرفته شود.

معصومه اصغرزاده سخنگوی ایران ایر در گفت وگو با خبرنگار مهر از تغییر زمان آغاز پروازهای تهران-رم این شرکت هواپیمایی از ۱۱ آذر (۲ دسامبر) به سه شنبه ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.