| کد خبر: 198199 |

◄ مدیرکل حسابرسی داخلی«هما» منصوب شد

مدیر کل حسابرسی داخلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» منصوب شد.

تین نیوز

مدیر کل حسابرسی داخلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» منصوب شد.

به گزارش تین نیوز، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، مدیرعامل هیئت مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» طی حکمی ولی الله صالحی را به سمت مدیر کل حسابرسی داخلی «هما» منصوب کرد.

در حکمی دیگر نیز محمدرضا مرادی را به سمت مشاور مدیرعامل در امور آموزشی «هما» منصوب شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • تحلیلگر صنعت حمل و نقل هوایی و خلبان 5 0

    سلام و هزار سلام بر تین نیوز عزیز و گرامی یار قدیمی دوستداران و طرفداران صنعت حمل و نقل هوایی کشور. فقط و فقط به یک دلیل تین نیوز مثل سال های دور دیگر طرفدار چندانی ندارد و آن دلیل این است که هرگز نظرات انتقادی رو (مثل همین نظر) منتشر نمی کند. در سال های دور همه کارشناسان و صاحب نظران صنعت حمل و نقل هوایی کشور تین نیوز رو دوست داشتند ولی اکنون حتی یک انتقاد کوچک مثل همین نظر رو هم تین نیوز سانسور می کند.
    درباره ی این خبر باید گفت جناب آقای امیر سرتیپ خلبان تورج دهقانی زنگنه (مدیر عامل قدرتمند، محترم و خوب هما، ایران ایر) که انسان بسیار ارزشمندی چه در نیروی هوایی و چه در شرکت های هواپیمایی دیگر بودند و هستند متاسفانه در این انتصاب دچار اشتباه بسیار بزرگی شدند و شخصی رو به سمت حسابرسی داخلی هما منصوب کردند که رفیق صمیمی دو تا مدیر عامل قبلی ایران ایر هستند و یکی از مقصران اصلی ورشکستگی ایران ایر.
    بنده حقیر چون امیر سرتیپ خلبان تورج دهقانی زنگنه رو دوست دارم و خوبی ایشان و اعتلای ایران ایر رو می خواهم می گویم که ، آقای مدیر عامل محترم هما این شخص از شما به عنوان پله ترقی استفاده می کند و در آینده به شما پشت خواهد کرد. صد در صد ایمان دارم که این اتفاق در آینده می افتد.
    تین نیوز عزیز شما به عنوان یک رسانه وظیفه دارید اشتباهات و انتقادات رو هم منعکس کنید. والله اگر این اشتباه و انتقاد رو هم سانسور کنید، هرگز دیگر به شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل سر نخواهد زد. تین نیوز سانسور شما وضعیت این شرکت رو درست نمی کند بلکه انعکاس اشتباهات و انتقادات در عزل و نصب هاست که می تواند باعث بهبود وضعیت این صنعت شود. با تقدیم بهترین آرزوها برای تین نیوز من الله توفق

  • ناشناس 0 3

    متاسفم برای احضاره نظر بی انصافتان

  • عبد صالح خدا 2 0

    با عرض سلام، ادب، احترام و درود فراوان بر شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل. تین نیوز، ببخشید، عذرخواهی می کنم، خواهش می کنم، التماس می کنم فقط همین یک نظر و همین یک جمله حقیر رو منتشر کن.
    آقای مدیر عامل محترم هما، ایران ایر، این شخص از شما به عنوان پله پیشرفت و ترقی استفاده می کند و در آخر به شما پشت خواهد کرد.
    با تشکر فراوان از تین نیوز، یک دنیا ممنونم.