| کد خبر: 197950 |

مدیرعامل ایران‌ایر در تشریح پروازهای اربعین:

◄ پرواز ایلام-نجف با استقبال زائران مواجه نشد/ اختصاص 68 هزار صندلی در پروازهای تهران-نجف

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از اختصاص 68 هزار و ۲۸۰ صندلی برای پروازهای تهران-نجف-تهران خبر داد و گفت: پرواز ایلام-نجف با استقبال زائران مواجه نشد، اما برنامه برای این فرودگاه همچنان باز نگه داشته شده است.

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از اختصاص 68 هزار و ۲۸۰ صندلی برای پروازهای تهران-نجف-تهران خبر داد و گفت: پرواز ایلام-نجف با استقبال زائران مواجه نشد، اما برنامه برای این فرودگاه همچنان باز نگه داشته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی ایران ایر، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، با بیان اینکه پروازهای برگشت از نجف به کرمانشاه و ایلام تا ۲۸ صفر ادامه خواهد داشت، بیان کرد: از روز دوشنبه (22 مهرماه) پروازهای عتبات از مبدأ کرمانشاه به روزانه ۶ پرواز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: پروازهای فوق‌العاده اربعین این شرکت از روز ۱۲ مهرماه آغاز شده است و برای خدمت به زائران اربعین حسینی، ۱۳۷ پرواز تا پایان عملیات اربعین در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل «هما» ادامه داد: علاوه بر این پروازها اکنون در فرودگاه کرمانشاه روزانه ۳ پرواز به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود که این تعداد از روز دوشنبه (22 مهرماه) به روزانه ۶ پرواز خواهد رسید.

زنگنه با بیان اینکه این پروازهای فوق‌العاده منطقه‌ای، برای فرودگاه ایلام نیز در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پرواز ایلام-نجف با استقبال زائران مواجه نشد، اما برنامه برای این فرودگاه همچنان باز نگه داشته شده که در برگشت، زائران نجف بتوانند به ایلام منتقل شوند، به همین منظور سعی داریم روزانه ۶ پرواز از نجف به ایلام انجام شود.

وی افزود: آمادگی داریم که در صورت نیاز، تعداد پروازها را افزایش دهیم.

مدیرعامل ایران‌ایر با بیان اینکه خدمات بازگشت به زائران نیز در قالب همان ۱۳۷ پرواز انجام خواهد شد، گفت: علاوه بر آن پروازهای کرمانشاه و ایلام نیز در خدمت زائران برای بازگشت به کشور خواهد بود.

طبق گفته وی؛ تعداد ۶۸ هزار و ۲۸۰ صندلی برای پروازهای تهران-نجف-تهران و هزار و 920 صندلی برای پروازهای ایلام-نجف-ایلام و ۵ هزار و ۶۴۰ صندلی برای پروازهای کرمانشاه-نجف-کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.