| کد خبر: 191839 |

◄ بسیج تمام هواپیماه‌های پهن پیکر «هما» برای انتقال حجاج

مدیر عامل شرکت ایران ایر به محدودیت ناوگان این شرکت در پراوزهای حج اشاره کرد و گفت: تمامی هواپیماهای پهن پیکر رادر راستای انتقال حجاج به عربستان به کار می‌گیریم.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت ایران ایر به محدودیت ناوگان این شرکت در پراوزهای حج اشاره کرد و گفت: تمامی هواپیماهای پهن پیکر را در راستای انتقال حجاج به عربستان به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، صبح امروز مراسم بدرقه زائران حج تمتع 98 برگزار شد. که کاپیتان دهقانی زنگنه مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در این مراسم عنوان کرد: نزدیک 5 دهه است که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  وظیفه خادمی حجاج را بر عهده دارد.

او در ادامه اضافه کرد: کلیه کارکنان شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران به عملیات پروازهای حج به عنوان ضرورت یک تکلیف شرعی نگاه می‌کنند و در راستای این موضوع ما تمامی امکانات خود را در هما بسیج کرده‌ایم تا انشاالله بتوانیم عملیات حج امسال را به نحو احسن مدیریت  و به انجام برسانیم.

این مقام مسئول در هما به موضوع ممانعت عربستان در رابطه با جابه‌جایی زائران ایرانی اشاره کرد و توضیح داد: خطوط هوایی عربستان در سال‌های گذشته به ایران در جهت جابه‌جایی زائران کمک می‌کرد. اما امسال بنا به دلایلی از این موضوع امتناع ورزید که در راستای این اتفاق جابه‌جایی تمام زائران برعهده این شرکت قرار گرفت.

زنگنه در ادامه عملیات حج امسال را در راستای این اتفاقات خاص دانست و افزود: صنعت هوایی کشور در خط مقدم تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان ایران است امسال عملیات در این شرایط خاص با توکل به خدا به بهترین شکل به پایان خواهد رسید.

مدیر عامل ایران ایر به محدوددیت ناوگان این شرکت در راستای تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: حتی شرکت‌های هواپیمایی داخلی نیز نمی‌توانند به ما کمک کنند اما ما تمامی هواپیماه‌های پهن پیکر خود را به جهت انتقال حجاج به کار خواهیم گرفت. ما انتظار داریم سایر دستگاه‌ها نیز به ما کمک کنند.

او به انجام پروازهای ایمن و به موقع تاکید کرد و گفت: تلاش ما بر این است که از هرگونه سنگ‌انداری تحریم‌ها جلوگیری و یا آن را به حداقل برسانیم.

وی در انتها گفت: اطلاع رسانی به زائران از طریق سایت هما و شماره تلفن‌هایی که بر روی سایت قرار گرفته و شبکه‌های اجتماعی در دسترس زائران قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.