| کد خبر: 194609 |

◄ واکنش مدیرعامل «هما» به مجوز آمریکا برای فروش قطعات هواپیما

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» خبر اعلام صدور مجوز از سوی خزانه‌داری آمریکا به ATR به جهت فروش قطعات یدکی و خدمات به ایران را از سوی اصغر فخریه کاشان را نه تائید و نه تکذیب کرد و گفت: هر کسی که این خبر را اعلام کرده خودش پاسخگو باشد.

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» خبر اعلام صدور مجوز از سوی خزانه‌داری آمریکا به  ATR جهت فروش قطعات یدکی و خدمات به ایران را از سوی اصغر فخریه کاشان را نه تائید و نه تکذیب کرد و گفت: هر کسی که این خبر را اعلام کرده خودش پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، چندی پیش اصغر فخریه کاشان عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده خرید هواپیما در گفت‌وگویی اعلام کرده بود؛ « ای‌تی‌آر توانست از خزانه‌داری آمریکا برای فروش قطعات یدکی و خدمات به ایران مجوز بگیرد.»

اعلام اینکه هواپیمای ATR توانسته است مجوز فروش قطعات یدکی و خدمات پس از فروش را از وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک) دریافت کند خبر خوب این روزهای صنعت هوانوردی به شمار می‌رفت اما بعد از اعلام این خبر مسئولان وقت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» و وزارت راه و شهرسازی نسبت به آن واکنشی نشان ندادند.

کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگار تین‌نیوز داشت در واکنش به سخنان عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده خرید هواپیما مبنی بر اینکه خزانه‌داری آمریکا برای فروش قطعات یدکی و خدمات به ایران به ای تی آر مجوز داده است؛ عنوان کرد: همه‌کسانی که این خبر را اعلام کرده‌اند از مجموعه شرکت ایران‌ایر نبوده‌اند.

او در ادامه افزود: هر کسی این خبر را اعلام کرده است باید جزئیات را از خودش بپرسید و من این خبر را نه تکذیب می‌کنم و نه تائید.

دهقانی زنگنه تصریح کرد: شما بروید از آقای فخریه کاشان بپرسید شما از کجا چنین چیزی را به دست آورده‌اید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.