| کد خبر: 191501 |

◄ لاریجانی: مشکل استخدامی مهندسین پرواز «هما» سامان می‌یابد

رئیس مجلس شورای اسلامی از مطرح کردن مشکل استخدامی مهندسین پرواز ایران ایر در جلسه سران سه قوا به جهت سامان دادن آن خبر داد.

تین نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی از مطرح کردن مشکل استخدامی مهندسین پرواز ایران ایر در جلسه سران سه قوا، جهت سامان دادن آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی لاریجانی در مراسم یادبود شهدای پرواز 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» گفت: من از تغییر نام فرودگاه بندرعباس به شهدای پرواز 655 تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: بسیار عجیب است که آمریکایی‌ها این هواپیما را سرنگون کردند و بعد، در پاسخ یک سؤال روشن درماندند. آن‌ها ادعا کردند فرمانده ناو وینسنس اشتباه کرده و این هواپیما را با یک هواپیمای جنگی اشتباه گرفته است. اگر اشتباه کرده پس چرا به فرمانده آن مدال دادید؟ باید آن را تنبیه می‌کردید اما نکردید؛ پس دروغ می‌گوید.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دادن مدال به فرمانده این ناو، خطایی بود که آمریکایی پس از این جنایت مرتکب شدند، عنوان کرد: زمانی که با هجوم مردم دنیا مواجه شدند به دروغ گفتند که فرمانده آن اشتباه کرده است. این تناقض‌ها در رفتار آمریکایی بسیار زیاد است؛ این تناقض‌ها برای افراد در جوامع جهانی روشن است.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی از انتخاب بیژن دهقانی زنگنه به عنوان مدیرعاملی ایران ایر ابراز خرسندی کرد و گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به دلیل قانون اصل 44 «هما» سختی را گذرانده است و لازم است که ما به این شرکت معتبر رسیدگی کنیم تا کارکنان آن با انگیزه بیشتر کار کنند.

لاریجانی با بیان اینکه امروز به بنده عنوان کردند که هما در زمینه مسائل استخدامی مهندسی پرواز مشکلاتی دارد، تصریح کرد: بنده به آقای اسلامی اعلام کردم که ضوابطی که موردنیاز است را سریعاً تدوین کنند تا در جلسه سران سه قوا آن را سامان بدهیم و کمک کنیم تا این شرکت معتبر فعال و کارکنان با روحیه خوب و علاقه کار کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما حتماً برای حل مشکلات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» و توانمندتر شدن آن کمک خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.