| کد خبر: 187635 |

قدردانی جمعی از خلبانان هما از وزیر راه بابت انتصاب کاپیتان زنگنه

جمعی از خلبانان ایران‌ایر در نامه‌ای از وزیر راه و شهرسازی بابت انتصاب کاپیتان دهقانی زنگنه در مدیرعاملی هما قدردانی کردند.

تین نیوز

جمعی از خلبانان ایران‌ایر در نامه‌ای از وزیر راه و شهرسازی بابت انتصاب کاپیتان دهقانی زنگنه در مدیرعاملی هما قدردانی کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، جمعی از خلبانان ایران‌ایر در نامه‌ای از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بابت انتصاب کاپیتان تورج دهقانی زنگنه در مدیرعاملی هما قدردانی کردند.

در بخشی از این نامه خلبانان هما آمده است:

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُوالْفَضْلِ الْعَظِیمِ

استاد فرهیخته جناب مهندس اسلامی

وزیر سختکوش و دانشمند راه و شهرسازی، خداوند بزرگ و بخشایشگر را صمیمانه و خاضعانه سپاس می‌گوییم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری فرزانه انقلاب و دولت تدبیر، کماکان شاهد حضور فرهیختگان و دانشمندانی فرزانه همچون حضرتعالی در این مرز و بوم مقدس می‌باشیم.

در ادامه این نامه آمده است: بی‌گمان مدیریت موثر و مدبرانه حضرتعالی، در برون رفت از بحرانها، رشد و تعالی هر چه بیشتر همای سعادت ایران اسلامی با ایجاد روحیه نشاط و هم افزایی حداکثری در بین هماییان، جای تقدیر و امتنان فراوان دارد.

این‌جانبان با سپاس از پیشگاه پروردگار حکیم و مهربان و تبریک خدمت استاد خلبان عالیقدر جناب کاپیتان تورج دهقانی زنگنه که خادمی صدیق و ولایتمدار و مجاهدی صادق و مدیری انقلابی هستند، از شما صمیمانه کمال تشکر و قدردانی را به جا می‌آوریم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: با توکل به خداوند منان بسیار امیدواریم این انتخاب که نشأت گرفته از اوج درایت، تدبیر و آسیب شناسی مشکلات هما از سوی حضرتعالی می‌باشد علاج حال بحرانی هما و گامی بسیار مهم و پیشرونده در تعیین سرنوشت امروز هما و نسل‌های آینده کارکنان هما خواهد بود.

در پایان این نامه آمده است: با سپاس مجدد از این انتصاب به هنگام اعلام می‌داریم به پاسداشت این تدبیر و همراهی متعهدانه و آگاهی‌بخش، تمام قد چون همیشه در راستای منویات مقام عظمای ولایت، برای اقتدار ملی و عزت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و همای عزیزمان از هیچ کوششی تحت مدیریت جناب کاپیتان زنگنه دریغ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حمید 0 0

    اون مدیر قبلی که از خانواده هما بود نابودش کردند
    هرچند با همه ضعفش برای اولین بار در تاریخ هما اختلاس وجود نداشت حالا بعد از چند ماه اعتصابات و البته انتقادات تین نیوز هم شروع میشه.:(